Menu

.

czwartek, 30 lipca 2015

Zdjęcia bluzek

Właśnie kilka dni temu wróciłam z wakacji, więc czas napisać posta. Mam nadzieję, że moje posty będą codziennie, bo muszę jeszcze ogarnąć mojego bloga ni chyba sami rozumiecie. 

We Włoskich sklepach dla dzieci zrobiono zdjęcia czterem bluzkom.
Przyznam się bez bicia, że dwie bluzki na górze nie są mi znane. To znaczy nie wiem jak to strój, ale jeśli Wy wiecie to piszcie w komentarzach! Żółta bluzka przedstawia Bloom w Bloomix'ie, a bluzka obok Bloom w stroju kowbojskim. A co do tych dwóch bluzek to tam też zapewne jest Bloom. Wszystkie "rysunki" na bluzkach są w stylu Fairy Couture. Mnie ogółem bluzki się podobają chociaż gdy wejdą na rynek Polski na pewno nie kupiłabym ich. A Wam podobają się? Kupiecie je gdy będą w Polsce?

1 komentarz :

Dziękujemy za wszystkie komentarze.