Menu

.

wtorek, 29 lipca 2014

Historia Bloga

Blog odlotowe Winx powstał na podstawie pierwszego bloga założonego na portalu WP czyli Wirtualna Polska. Nosił nazwę Odlotowe Czarodziejki Winx Club. Przetrwał jedynie niecały rok, gdyż portal WP nie spełniał wszystkich możliwości jakie posiadał Blogger. Dokładnie dnia 29 marca 2013r. został przeniesiony tutaj. Nazwa została skrócona na Odlotowe Winx, aby szybciej można było go zapamiętać. Pierwszym postem jaki powstał na blogu był ,,Spis odcinków Winx Club". Jest on nadal, więc każdy może go zobaczyć jeśli chce. 

Początkowo bloga prowadziłam sama, pierwsze ustawienia jakie zostały  dodane to opisy Winx, a zaraz potem odcinki. Z czasem dodawałam coraz więcej nowości i tak powstała mała baza danych, która jest teraz obecnie. Wkrótce potem z pomocą przyszła mi Magda. Pisała ze mną co prawda już wcześniejszego bloga, ale na pewien czas rozdzieliłyśmy się i każda prowadziła swój blog. Na blogu podpisywałam się jako Bloomcia01, bo taki był mój pierwszy nick na starym blogu, lecz zmieniłam go na Jola Bloom. Podpisywałam się tak przez podajże kilka miesięcy. 
Moje stare OC:  
 

I stare OC Magdy:
    

Pierwszy nagłówek bloga: 



Potem się rozwinęłyśmy. Na bieżąco pisałyśmy posty o Winx. Pobrałam także Gimpa i wykonałam nowe OC. Został utworzony Sister Club, do którego należałam z Magdą, oraz parę innych dziewczyn, ale szybko się rozpadł. Utworzona też została kornika bloga, ale ona także popadła w zapomnienie. Ja i Magda znów zmieniłyśmy swoje nazwy. Ja na swoją aktualną Jolę Nimfeę, a Magda na Lunę Allien.  

Nasze stare OC: 
 

  
* wróżka na OC Magdy została utworzona przez nią samą 

Po pewnym czasie na starym chacie z c-box zapoznałyśmy się z niejaką Bloom14. Pomagała nam z niektórymi newsami. W końcu została tu adminką, a potem po kilu miesiącach współwłaścicielką. Wraz z jej dołączeniem do bloga powstały nowe OC i nagłówek:
 
  

  

nagłówek: 


Po pewnym czasie niestety Magda odeszła i zostawiła nie i Bloom14 same. Nie organizowałam konkursu na admina, ale zmieniłam po raz kolejny OC oraz wygląd bloga.  

nagłówek: 




 OC: 
 
 

Taki skład nie trwał długo, bo może niecały miesiąc potem Magda powróciła do bloga. Jednakże przez kilka miesięcy nie zmieniałam wyglądu bloga, a Magda podpisywała się swoim starym pierwszym OC, zmieniła też nazwę na Magda Blue i tak już zostało na OC, choć Magda zmienia stale zmienia nazwy co kilka tygodni. 

Z racji iż zbliżała się zima pojawił się i zimowy wygląd bloga. Był w kolorystyce niebieskiej. Został zaktualizowany w listopadzie. I tak wyglądały wtedy OC: 

 

  

   


nagłówek: 



Bodajże w grudniu odeszła Bloom14 :C Większość osób z bloga bardzo się z nią związało. Niestety już nie wróciła. wtedy został przeprowadzony pierwszy konkurs na admina. Wygrali go Cookie i Konrad. Wystrój bloga się nie zmienił, poza nagłówkiem. OC nowych adminów wyglądały tak: 
 

   

nagłówek: 


Ten szablon bloga trwał dokładnie do 1 stycznia nowego roku czyli 2014. W sam raz na sylwestra. Skład adminów nie zmienił się. Cała kolorystyka bloga została zmieniona na filoetową, a OC zostały wykonane w Bloomix'ie:

 
  
 


nagłówek:
  
W pewnym momencie Konrad zaczął pisać coraz rzadziej posty, z powodu barku czasu. Byłam zmuszona go usunąć. Niecały miesiąc później Cookie miała swoje **naste urodziny. Stwierdziła, że jest za stara i postanowiła odejść. Po raz kolejny został zorganizowany konkurs na admina. Na okres próbny zostały przyjęte:  
Speksi , PhoenixFairy , Karola Davie, I'm Winxers, Musa i Laura 
Z czego zostały Phoenix Fairy, Speksi i karola. 
Wygląd bloga nie zmienił się. Za to zostały dorobione nowe OC: 

 

  

 
  
Taki skład oraz wystrój bloga pozostał do dnia 29 Marca, czyli urodzin bloga Odlotowe Winx! 
Z Tej okazji został zmieniony nagłówek oraz OC adminek były w Mythix'ie! 

nagłówek: 

Impreza na blogu trwała tydzień. W tym czasie odbyły się różne konkursy i zabawy. Po zliczeniu punktów z wszystkich kategorii, zostało wybrane podium. Za pierwsze miejsce można było pisać na blogu przez miesiąc, a za drugie, przez tydzień,  oczywiście oprócz tego dostawało się mnóstwo nagród. 
1 miejsce zajęła Cookie i już została z nami na stałe. Podpisywała się swoim starym  OC w Bloomix'ie. Drugie miejsce zajęła I'm Winxer no i w końcu pisała 2 tyg.
Nagłówek znów został zmieniony na stary, ale pozostały OC w Mythix'ie: 
 
  
 
 
  

Cały blog prezentował się tak: 



W międzyczasie powstał Magic Club. Czyli klub, do którego należały Adminki bloga.  
Oprócz tego powstało także mnóstwo opowiadań m. in. jedno właśnie o Magic Club. Powstał też fanowski magazyn Odlotowe Winx. 
W pewnym czasie Karola przestała pisać posty. Jej nie obecność była już zbyt widoczna, wiec została usunięta z bloga. To wydarzenie pociągnęło również za sobą przykre skutki, bo opowiadanie o Magic Club, którego Karola była autorką, stanęło w miejscu. 
Dlatego został przeprowadzony już któryś z kolei konkurs na adminkę, który wygrały I'm Winxer i Kara! 
Dokładnie 29 lipca 2014 r. został zmieniony wystrój bloga,  oraz OC! 
Nagłówek: 
 

OC:









Jeszcze pod koniec wakacji czyli dokładnie 26 sierpnia 2014 roku została wydana pierwsza audycja radiowa OW. W skład jej wchodził wywiad z Jolą Nimfeą, konkurs SMS'owy oraz kilka ciekawych piosenek.  


Zaczął się rok szkolny, przez co adminki nie miały czasu pisać postów. Blog tracił czytelników, statystyki spadały. Niektóre adminki nie odzywały się od 2 miesięcy. Pojawił się post o zbliżającym się końcu bloga, lecz wtedy adminki wzięły się w garść i starały się pisać więcej postów. Została przyjęta także nowa adminka Lily. Usunięta natomiast została Kara. Wraz  z jej przyjściem powstało nowe OC:  


Równo z początkiem roku szkolnego powstał także kolejny magazyn fanowski OW: 

Statystyki dalej spadały i w końcu utrzymuje się, że na bloga wchodzi dziennie 1000-1500 ludzi. No cóż... jednak życie na blogu toczyło się dalej. Zbliżała się Zima, święta. Został zmieniony wygląd bloga i powstały nowe OC wykonane po raz pierwszy w PTS.

Nagłówek: 
  

OC: 







W święta Phoenix Fairy i Jola Nimfea robiły świąteczne arty z postaciami z Magic Club oraz została opublikowana 2 audycja bloga. 


Wkrótce na blogu pojawił się posta w postaci wideo informujący o planach tyczących się bloga. Jola Nimfea i Magda Blue "odchodzą" z niego, ale zostają, co oznacza, że będą rzadziej wchodzić,a tymczasową "władzę będą sprawować I'm Winxers i Phoenix Fairy jako pod administratorki. Jednakże wszelkie zmiany mają konsultować z Jolą i Magdą.




12 komentarzy :

  1. Zrobiłaś małą pomyłkę bo napisałaś że dokładnie 29 sierpnia 2014r. został zmieniony wystrój bloga a przecież mamy lipiec.

    Monik13

    OdpowiedzUsuń
  2. Jolu troszkę się pomyliłaś, bo napisałaś tak: "Dokładnie 29 SIERPNIA 2014 R.! a to powinno być tak: "Dokładnie 29 LIPCA 2014 R. Przecież jeszcze nie ma sierpnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah wiedziałam, że tak będzie. No cóż pisałam to w takim pędzie, że nietrudno o pomyłkę ;)

      Usuń
  3. Fajna historia bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lol ale ja zrobiłam Sb przydką OC :O I w końcu przeczytałam całość :D Pamiętam także marsz żałobny na moje odejście ^^ Jola pamiętasz te wszystkie wojny? Hah to była frajda :D

    OdpowiedzUsuń
  5. WOW! x100 Lubie bardzo tego bloga, bo uwielbiam WINX od prawie 10 lat ! a mam 15 ^^ Zawsze kochalam Bloom, najbardziej mi sie podoba <3 przypomina mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jola a będzie jeszcze kolejne wydanie fanowskiego magazynu winx?

    OdpowiedzUsuń
  7. Jola, zapomniałaś napisać jednej rzeczy, że Karola Davie, (dawniej Daf). Kiedyś też była adminką kiedy mył wygląd bloga Sirenix. Jakbyś mogła to to dopisz okej?

    OdpowiedzUsuń
  8. i love ten blog . wchodzę na niego codziennie i widzę nowe posty ! tylko... jutro 30.07.2015 wyjeżdam do babci a tam nie ma internetu . będę tam do 05.08.2015. ale jola nimfea gdzie mieszkasz ? ile masz lat ? byłaś kiedyś w Paryżu ? jola nimfea tak bardzo chcę zobaczyć ciebie i adminki z tego bloga ! jola nimfea i adminki >3 ten blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze.