Menu

.

piątek, 29 marca 2013

Kim Jesteś?

Dzisiaj mam do was pytanie którą z winx jesteście? Odpowiedzi piszcie w komciach!





 http://nd04.jxs.cz/687/217/1f2d2bb65c_71163712_o2.gif



Bloom-Bloomcia01

                

Stella-Stelcia4
   

Layla-Layla5675
                
Flora-wolna
Tecna-Anonimowy
Musa-wolna
Roxy-wolna


Pop Pixie

Lockette-wolna
Amore-wolna
Piff-Stella

Chatta-wolna
Digit-wolna
Tune-wolna


Trix


Icy - Dominisia
                      Moje zdjęcie
Darcy-Darcy222
                      
Stormy-wolna

 Napisz którą jesteś

13 komentarzy :

  1. ja chcę być Stellą jestem Stelcia4

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę być laylą? Layla5675

    OdpowiedzUsuń
  3. Piff jest taka słodziutka mogę nią być? Stella

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam czarny charakter Darcy Bloomcia01 zapisz mnie na nią jestem Darcy22

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiście że możecie być tym kim chcecie po co się pytacie? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak jest Bloom zajęta to ja biorę Icy . ;) A tak po za tym Fajny blog . ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem naj naj największą fanką Flory więc ja nią jestem!!!Zapisz mnie jako FlorciaWinx!

    OdpowiedzUsuń
  8. RoxyKochaZwierzęta tak mnie zapisz

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze.