Menu

.

niedziela, 18 sierpnia 2013

Specjalnie dla musii

Musia prosiła mnie o instrukcje jak zrobić bloga mniej więcej takiego ja ten. 
No więc tak: 

  1. Zakładasz konto na bloggerze  
  2. zakładasz bloga
  3. ustawiasz jego nazwę, szablon itp.
  4. gdy już założysz bloga możesz go udoskonalać dodając posty,dodatki i zmieniać wygląd 
Wygląd zmieniamy w zakładce szablon --> dostosuj, a układ w zakładce układ XD  tam możemy dodawać dodatki klikając ,,dodaj gadżet". Wtedy możemy wybrać sobie dodatek. Jeżeli  chcemy dodać np. muzykę czy coś czego nie ma w tamtych opcjach to polecam stronę z dodatkami LINK 

 Posty możemy dodać klikając na teki ołówek u góry strony. 

Jeżeli masz jeszcze jakieś pytania to chętnie służę pomocą :) 


Pisała Wasza: Jola Nimfea

2 komentarze :

  1. Wielkie dzęki. Bardzo pomogłaś na pewno mi Weronice M. i mojej koleżńe musia z podwórk. Obie luimy twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli masz jeszcze jakieś pytania to śmiało pytaj pod tym postem a nie w chacie, bo mi go zaśmiecacie i wolniej działa :)

      Usuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze.