Menu

.

sobota, 5 kwietnia 2014

Winx Club 5 na Puls2

Na sat Kurier ukazał się nowy artykuł informujący nas, że na kanale Puls2, ukażą sie odcinki sezonu 5 Winx Club! Jest to bardzo dobrym rozwiązaniem dla tych dzieci, które nie posiadają Nickelodeon oraz innych kanłów płatnych. Puls2 jest teraz w nowej ofercie kanałów cyfrowych, które obowiązkowo kazdy ma  w domu!  Pierwszy odcinek możemy zobaczyc już 14 kwietnia w poniedziałek! Emisje będą o godz 9:25 oraz o 15:00! Jeju akurat wtedy kiedy już bede w domu! Cieszycie się? Bo ja bardzo! Wiele osób chciało, aby winx leciało na innych kanałach i wreszcie los się do nich usmiechnął! Szczerze mówiac spodziewałam się tego, ze na kanale Puls2 ukażą się odcinki winx. Jak pewnie wiecie serial Mia i Ja także z firmy rainobw był emitowany kilkakrotnie na Puls2. Było do przewidzenia, że kiedyś wyemituja inną bajke z firmy Raibow i naszym szczęsiem okazało się, że to będa wałśnie Winx! Jestem tak podekscytowana, że normalnie nie wiem! 
Co o tym myślicie? cieszycie sie tak samo jak ja? 

7 komentarzy :

  1. Mi tam smutno! Mam o 15 autobus do domu :(

    OdpowiedzUsuń
  2. mam nadzieję że gdy puszczą już wszystkie odcinki 5 sezonu winx to zaczną puszczać sezon 6

    OdpowiedzUsuń
  3. jolo mogła byś zrobić OC dla mnie i umieścić je na stronie, chciała bym aby postać miała brązowe włosy do łokci a struj niebiesko różowy

    proszę zrób taką postać

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się bardzzzooo cieszę nie mam Nickelodeon i oglądałam właśnie kiedyś Mie i tak sobie myślę, może puszczą winx ? Bo 4 sezon puścili ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jeeeeeeestttttttttttt nie mam nickelodeon ani takich kanałów moim marzeniem było żeby puszczali właśnie na takich jak puls, polsat lub tvn
    Jolu dzięki za info!
    (AgataWinx)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim też ;D Jolu to najfajniejsza informacja jaką dostałam :D ( Agata Feline) :D :D :D !!!!!!

      Usuń
  6. Super będę oglądać! A odcinki Winx 6 sezonu też będą?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze.