Menu

.

środa, 7 maja 2014

Delix Club

Parę tygodni temu tak z nudów w grafice google
oglądałam zdjęcia Winx.
Ale raz trafiłam na takie fajne zdjęcie, na którym było napisane
"Delix Club".
Coś natchnęło mnie, abym zobaczyła co to Delix.
Później zauważyłam, że jest stronka o tym i jeszcze więcej grafiki.
Stronkę od razu zobaczyłam i w prawdzie się popłakałam *.*
Spróbujcie mnie zrozumieć wchodząc na stronę "Delix Club". Pewnie też
padniecie, jak to zobaczycie....
 LINK

Niestety to stronka nie jest po polsku. Jeśli chcecie mogłabym coś przetłumaczyć :)
 W tym klubie poznamy
Altair
 Aude
 Fabie
 Perle
 Arie
Claudine

Delix Club to klub czarodziejek, podobnie jak Winx :)

A teraz trochę zdjęć:
  
 
Która z nich przypadła wam do gustu?
Mi osobiście Perla i Altair ^^



15 komentarzy :

  1. Do gustu przypadła mi Altail

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak bys dala rade przetlumacz! I przy okazji na teklj stronie zamiast odcinkow sa rozdzialy tylko po ang moze je tez bys je przetlumaczyla ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno ja się o nich dowiedziałam :))))) Tak 2 miesiące temu XDDD Poprawka nie Alice, tylko Aria, nie Perle, a Perla. Są świetne! Sama pisałam o nich opo, ale tak mnie skrytykowali, że usunęłam całego bloga .... Echh, fajnie, że jest już kolejna fanka Delix :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, muszę poprawić, nie wiedziałam że to Aria xD

      Wiem, że Perla. Tylko tam jest "W tym klubie poznamy... Perle".

      Usuń
  4. One nie są podobne do winx to jest ich kopia.

    Monika13

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest ich kopia, tylko ktoś chciał sobie zrobić własny klub :)

      Usuń
  5. Perle to miało być moje OC tutaj i było chwilę na innym blogu, jest podobna do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tylko, że jak oglądałam wcześniej inne opisy i zdjęcia to Aria miała brązowe włosy, więc o co chodzi ? What? xDDDD :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi przypadła Altair i Aude

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się spodobała Altair i Arie xd-Ania M

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi się ten klub nie podoba jak tak lubisz delix club to zamiast odlotowe winx załuż odlotowe delix... ja osobiście bardzo tego nie lubie, bo to może stać się slawniejsze od "Winx Club"

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze.