Menu

.

wtorek, 6 maja 2014

Strażniczki

Strażniczki
Tom 1
Zaklęty świat



Prolog
Stałam, jakby skamieniała, przyparta do ściany, wpatrując się w postać przede mną.
*A więc tak to się skończy*-pomyślałam.
-Teraz twoja cała moc jest moja…-usłyszałam jej słowa.
Za nią widziałam jeszcze Logana.
*Zabawne,-myślałam dalej-gdybym nie przyjechała do Los Angeles, nie spotkałoby mnie to.*
O dziwo, nie żałowałam swojego wyboru.
Słyszałam moje przyjaciółki, jak mnie szukają. Kiedy tu przybędą, będzie już jednak za późno… Zamknęłam oczy. Mój przeciwnik za chwilę miał zadać ostateczne zaklęcie…




Zaczęłam pisać książkę. Oto jej prolog. Na razie mam go oraz trzy rozdziały.

Co sądzicie?
Jeśli chcecie, co jakiś czas mogę wrzucać fragmenty. W przyszłości mam nadzieję wydać ją oraz napisać kolejne tomy. O ile oczywiście się spodoba...


1 komentarz :

  1. Fajnie się zaczyna, ciekawa jestem co będzie dalej ;) Czekam z niecierpliwością na resztę historii :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze.