Menu

.

niedziela, 4 maja 2014

Karteczki Winx

Znalazłam moje stare karteczki z czasów podstawówki :d ajj.. Wymieniało się na korytarzach :d 
Zawsze się chowaliśmy przed taką złośliwą nauczycielką, która twierdziła, że od tych segregatorów z karteczkami krzywią się nam kręgosłupy. A od książek nie! Nigdy jej nie zrozumiem :D

Wszystkie znajdują się w moim segregatorze z Odlotowymi Agentkami. Na urodziny yy.. któreś tam dostałam ( Nie pamiętam, które :( )


I karteczki 

 

 

 

 


I drugi segregator, tylko, że mniejszy i z Kubusiem :d 




 



A Wy macie jakieś karteczki z Winxem ? :D


6 komentarzy :

  1. Z kąd wzięłaś z Laylą? Mam wszystkie co ty oprcz tych 2 O.O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe nie pamiętam dawno to było i wymieniałam się ze wszystkimi dziewczynami w szkole :d

      Usuń
  2. oczywiście że mam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam karteczki :) Niektóre takie same co ty :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No pewnie mam tam z 50 !

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze.