Menu

.

wtorek, 22 lipca 2014

Centrix

Kilka dni temu nudziłam się... Myślałam nad jakąś nową transformacją dla mojego klubu. Aż tu nagle wymyśliłam moc związaną z technologią. Centrix! Już ją sobie wyobraziłam. Te wszystkie detale... No i zabrałam się do pracy. A oto jej wyniki:

Winx Laura Centrix
Wiem, troszkę skrzydła mi niestety nie wyszły... :/
Symbol Centrix Laury to płomień w trójkącie. Płomień - nawiązanie do jej mocy, a trójkąt - do technologicznej natury transformacji.

Teraz będę pracowała nad Milenix'em Angeli - do Transformix Challenge, ale potem zabieram się za screen i opo jak Laura zdobyła Centrix.
Już prawie wszystko wymyśliłam. :)

Podoba Wam się transformacja? Czy raczej nie?
Co o niej sądzicie? Co myślicie o nazwie Centrix?
Macie jakieś przypuszczenia, jak czarodziejka zdobyła transformację?
Proszę, podzielcie się swoimi spostrzeżeniami w komentarzach...


3 komentarze :

  1. WSZYSTKO PRZEŚLICZNE

    OdpowiedzUsuń
  2. centrix fajna transformacja. JA MAM SWOJĄ STRONE O CZARODZIEJKACH JA TEŻ WYMYSILIŁAM TRANSFORMACJE NA SWOJEJ STRONIE PROSZE WEJDZI NA NIĄ I NAPISZ KOMENTARZ WPISZ czarodziejka.jimdo.com PROSZE.

    OdpowiedzUsuń
  3. PHOENIX FAIRY DZIĘKI,ŻE BYŁAŚ NA MOJEJ STRONIE. MOŻE NAPISZESZ COŚ O MOJEJ STRONIE PROSZE BYM BYŁA CI WDZIĘCZNA PISAŁA Sandra.A

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze.