Menu

.

wtorek, 29 lipca 2014

Nowy wygląd bloga + OC

Wreszcie udało mi się zakończyć pracę nad nową częścią artystyczną bloga. 
Mam nadzieję, że wam się podoba. 
Spis nowych rzeczy na blogu: 
* nagłówek
* kolorystyka
*tło
* ogólnie cały CSS 
* nowe strzałki ,,starsze posty" ,,nowsze posty" ,,strona główna" i ,,przewiń w górę"  tym razem nie z Bloom, lecz z Kiko :D  
* i teraz nowe OC... 

Kiedyś mówiłam, że OC będą robione innym stylem. Miałam na myśli, że będą podobnie rysowane jak Winx, zastosowane zostanie to samo cieniowanie itp. 

No więc oto one :D   







I jak wam się podobają? :D 
OC wyślę adminkom tak jak zwykle na gmaile... 

No, ale jeszcze o dalszych zmianach słów kilka. 
To co zaktualizowałam jest dopiero początkiem, pozostało jeszcze wiele rzeczy które muszę dodać. 
Mianowicie: 
* Nowe piosenki
* Nowe menu
* Nowy pyłek kursora
* Nowe obrazki w narzędziach typu ,,obserwatorzy" ,,tłumacz" 

I wprowadzam jeszcze jedną nowość! Otóż jak wiecie na Facebooku istnieje nasz FanPage, chciałabym prosić, aby adminki, gdy dodają posta na blogu dodawały go też na FanPage'u, bo na naszym facebooku pusto :/ 
Nie mam wszystkich adminek na FB, więc prosiłabym, żeby się zgłosiły do mn na naszym FanPage'u. 

No i to tyle :) 


9 komentarzy :

  1. Boże ale śliczne O_o zaraz eksploduję takie są piękne O_O

    OdpowiedzUsuń
  2. OC prześliczne ^^
    I w ogóle szablon śliczny ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz zrobiła się taka prześliczna strona i OC są też śliczne. :) :) :) ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zmiany, OC o prostu boskie, ten blog jest coraz fajniejszy.

    Monika13

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam zbyt za różowym kolorem ale tutaj jest naprawdę prześlicznie, OC jest rewelacyjne- jakby zrobił je profesjonalista !!! Macie naprawdę fajne pomysły a ten blog odwiedzam prawie codziennie<3 Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale super poprostu łał. Jola ja też mam strone o czarodziejkach morze wejdziesz i napiszesz mi komentarz a może napiszesz coś o mojej stronie na tej stronie jak już wejdziesz wpisz czarodziejka.jimdo.com
    Pozdrawiam Sandra.A

    OdpowiedzUsuń
  7. Jolu powiem ci jedno... super ci wyszło to oc, szablon bloga i wogóle :-)
    Zuzupet175

    OdpowiedzUsuń
  8. Jola ty to masz talent ...a zrobisz kiedyś żeby dało się kopiować różne obrazki ???

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze.