Menu

.

poniedziałek, 21 lipca 2014

Ulubiona/Ulubiony/Ulubione

Dawno nie było na blogu żadnych innych gier i zabaw niż wykreślanki, więc zaplanowałam już sobie 2 zabawy. Pierwsza z nich to raczej po prostu wypowiadanie się na blogu. Będę zadawała pytania np. Ulubiona Winx ? A Wy piszecie swoją ulubioną Winx,  ale musicie coś o niej napisać, dlaczego akurat ją najbardziej lubicie, a 2 zabawa, to taki quiz o Winx i o BLOGU. Np. Jak zdobyła Enchantix Flora, a o blogu to dopiero muszę coś wymyślić. Sądzę, że zrobię 20 pytań w tym quizie, ale on będzie dopiero jutro lub w środę, to zależy od waszej aktywności ;).

No to zacznijmy naszą zabawę w "Ulubione". A no i pod koniec postaram się zliczyć wszystkie odpowiedzi i wyłonić ulubionego specjalistę, Winx itd.

#1 Ulubiona Winx ?

Pamiętajcie o uzasadnieniu swojego wyboru, mam nadzieję, że będzie chociaż 1 komentarz :D



33 komentarze :

  1. stella-dlatego że jest taka przebojowa jak z komedii

    OdpowiedzUsuń
  2. Moją ulubioną winx jest Flora.Ponieważ jest ona delikatna i miła.Ma piękne kreacje oraz transformacje.Ponieważ dla mnie jest najmilszą z Winx (tak ja sądze).I niegdy nigdy nigdy się z nikim nie pokłuciła.A i jeszcze że lubi rośliny i nature tak jak ja:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Flora-jest bardzo miła kocha naturę jest delikatna i ładna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej lubię Tecnę bo ma bardzo ładne włosy i ma ładne transformacje najbardziej podoba mi sie w butterflyix'ie bo widziałem jej oficjalnego arta w butterflyix'ie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tecna jest głupia i brzydka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
  5. Ja najbardziej ze wszystkich winx lubię Florę!!! Bo jest czarodziejką natury! Kocha naturę jak ja i jest miła, sympatyczna, wesoła i nieśmiała tak jak ja jest do mnie bardzo podobna ma taki sam kolor włosów i oczu jak ja mam dużo plakatów,zdjęć z florą!!!! Moim zdaniem jest najpiękniejszą z winx. szkoda że twórcy klubu winx uznali że bloom ma najpotężniejszą moc i że jest założycielką klubu winx moim zdaniem powinna być nią flora!!! Pozdrawiam cię spexi x flora linfea ps.zapomniałam powiedzieć że chciałabym być czarodziejką natury!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tobą też najbardziej lubie Flore:)

      Usuń
    2. Zdradzę Ci sekret, ja też uwielbiam Florkę, ale nie chciałabym, żeby była liderką bo to by pewnie zepsuło jej nieśmiałość i .. no wiesz.

      Usuń
    3. no tak w sumie masz rację

      Usuń
  6. Najbardziej lubię Florę ponieważ jest wrażliwa, życzliwa , jest niezwykle piękna, na początku trochę nieśmiała ale później pokazała czego jest warta, niezwykle mądra- nie jest zbyt pochopna i zawsze zanim coś zrobi zastanowi się nad sytuacją i określi ,,za'' i ,,przeciw'', zrobi wszystko dla rodziny ( a zwłaszcza dla siostry Miele za którą oddałaby własne życie), nie kłóci się z nikim i zawsze podejmuje rozsądne decyzje, dobra oddana przyjaciółka która chętnie doradzi, wysłucha i pocieszy.Krótko mówiąc uważam ją za najlepszą z winx i szkoda że nie nie istnieje naprawdę bo chciałabym mieć taką przyjaciółkę;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh zgadzam się z tobą.Też najbardziej lubie Flore:)

      Usuń
  7. Ja najbardziej lubię Bloom, ponieważ jest mądra i bardzo odważna oraz ma takie ładne rude włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moją ulubioną czarodziejką jest Bloom. Lubię ja najbardziej bo jest odważna, ambitna i lubi rysować tak jak ja. Bardzo mnie inspiruje swoją postawą i tym w jaki sposób dowodzi całym klubem winx. Bardzo chciałabym być taka jak ona i być tak potężna.To moje największe marzenie.

    Monika13

    OdpowiedzUsuń
  9. Moją ulubioną winx jest Musa ponieważ jest czarodziejką muzyki, umie bardzo ładnie śpiewać i lubi muzykę tak jak ja. Musa jest fajną i miłą czarodziejką. Dlatego ją bardzo lubię. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Flora- jest miła dla wszystkich i uczynna

    OdpowiedzUsuń
  11. ja najbardziej lubie ROXY poniewarz : jest miła,ładna,przyjacielska,urocza,kocha zwierzęta, jest czarodziejka zwierząt ja ją lubie. chce być taka jak ona.
    WIEM RZ TERAZ TO CO PISZE TA NIE MA ZWIĄZKU ALE PROSZE WCHODZĘ NA WASZĄ STRONA I JEST SUPER I JA TERZ MAM SWOJĄ STRONE WCHODZICIE WYSTARCZY WPISAĆ czarodziejka.jimdo.com DZIĘKI PA PISAŁA Sandra.A

    OdpowiedzUsuń
  12. Bloom ponieważ jest odważna i silna, dąży do celu tak jak ja. Jej ulubiony kolor niebieski mój także :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bloom.
    To główna bohaterka tego serialu. Ma przepiękną karnacje i cudne niebieskie oczy. Bloom jest czarodziejką, która wiele przez życie przeszła i wycierpiała, a między innymi sama, posmakowała gorycz zła! Podziwiam zarówno też jej miłość do Sky'a i ukochanych przyjaciółek Winx, dla których zrobi wszystko. Jej charakter w dzisiejszych czasach jest rzadko spotykany. Mieć w sobie tyle dobroci co ona? Można być jak Stella, ładna, ale często denerwująca, lub Flora, miła, choć zbyt skromna. Bloom jednak nie jest ideałem, każdy ma wady. Moim zdaniem to ona jest najlepszą przyjaciółką i liderką Winx. Sory, że tak długo piszę ;-)

    Lorennys

    OdpowiedzUsuń
  14. Moją ulubioną czarodziejką jest Flora. Jest bardzo miła i urocza. Dziewczyna odznacza się troskliwością i naturalnością. Jako czarodziejka natury jest delikatna i opiekuńcza zarówno w stosunku do roślin jak i ludzi. Pomimo, że nie jest najpiękniejsza uważam ja za bardzo ładną osobę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Flora jest moją ulubioną Winx ponieważ jest miła inteligentna uczynna kocha naturę oraz jestr nieśmiała tak jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja najbardziej uwielbiam roxy, pokochałam ją od pierwszej chwili . Potrafi ona otworzyć swoje serce tym którym zaufa, jest niezwykle dzielna i odważna ( Bo kto jednego dnia byłby normalną dziewczyną a następnego dnia uczył się magii i walczył z czarnoksiężnikami) Roxy jest rzeczywiście trochę podobna do Bloom, wychowywała się bez matki a ojciec pracował w barze Frutti i podobnie zaczęła być czarodziejką od chwili gdy spotkała Winx.Jest bystra, pełna życia i szybko uczy się nowych zaklęć i wiary w siebie.Tak jak mówiła Bloom ,, będzie silną czarodziejką''!!! Kocha ona zwierzęta co wskazuje na to że jest ona opiekuńczą, odpowiedzialną osobą.Na początku jest nieufnie nastawiona do Winx i nie zachowuje się uprzejmie ( wcale jej się nie dziwię) ale nie oceniajcie książki po okładce bo w głębi kryje się prawdziwy skarb w postaci dobrej, przyjacielskiej i moim zdaniem najlepszej czarodziejki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również kocham Roxy, ale nienawidzę Bloom ;-; 💗

      Usuń
    2. Ja również kocham Roxy, ale nienawidzę Bloom ;-; 💗

      Usuń
  17. Bloom ponieważ jest ładna,miła,fajna,ma ładne włosy i fajnego chłopka Skaj'a <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Bloom jest niezwykle odważna i uczynna! Kocham ją!!!!! Zawsze pomoże przyjaciołom i nie zawacha się użyć swojej mocy smoczego płomienia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Layla ponieważ co kolwiek się nie stało zawsze była silna i zawsze wierzyła w swoje marzenia [layla klaudia]

    OdpowiedzUsuń
  20. Flora... to moja ulubiona . Jest przepiękna.Ma ładne transformacje i ubrania na codzień :D .Jest uprzejma pomocna i może jest nie śmiała ale i tak ja kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Flora bo jest super jest moją ulubioną czarodziejką ponieważ podobają mi się u niej stroje w transformacjach i włosy bardzo chciałabym takie mieć i w ogóle wyglądać tak jak ona
    UWAGA: ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA WYSTARCZY WPISAĆ http://winxowyblog.blogspot.com ZAPRASZAM!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Moją ulubioną Winx jest Flora.
    Dlaczego?
    Może dlatego, że przypominam ją... Jest nieśmiała, ja również. Kocha naturę i dba o nią. Ja również staram się to robić. Przez swoją nieśmiałość nie potrafiła powiedzieć Helii, że go kocha... Cóż, jestem w takiej samej sytuacji... :/
    Jest uprzejma i pomocna, podobają mi się jej transformacje, a zwłaszcza Enchantix. Czuję, że gdyby naprawdę istniała, mogłybyśmy zostać najlepszymi przyjaciółkami.

    OdpowiedzUsuń
  23. stella bo jest ładna, zna się na modzie, jest pewna siebie, jak coś sobie postanowi to nic ani nic jej nie powstrzyma, ładne ma transformacje ogolnie ją lubie

    OdpowiedzUsuń
  24. Tecna
    Jej technologia jest super no i wygląd:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Stella bardzo ją lubię chodziarz czasami jest trochę wybuchowa ale taj jak ona chcę zostać projektantką mody

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze.