Menu

.

środa, 23 lipca 2014

#Ulubione

#3 Ulubiona Trix ? :D + uzasadnienie


13 komentarzy :

  1. Icy ponieważ ma wielką moc. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Icy bo jest najładniejsza z trix i ma fajną moc lodu więc jakbym miała wybierać z trix wybrałabym Icy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Darcy-Ponieważ dla mnie ma najjlepsze ubrania z trix i ma fajną moc.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trudne pytanie bo w końcu Trix są złe i ich nie lubię, ale skoro mam wybierać to chyba najbardziej lubię Darcy. Uważam, że ma fajną moc, ładne włosy i z całej ich trójki jest najmniej niegodziwa i zła. Podoba mi się również jej strój w 6 sezonie i jej wygląda w sirenixie.

    Monika13

    OdpowiedzUsuń
  5. Icy, ponieważ jest czarownicą lodu. Jest najładniejsza z Trix i przewodzi tą grupą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja ulubiona Trix to Drcy uwielbiam ją za to że ma zawaliste włosy i może sie klonować:):d

    OdpowiedzUsuń
  7. ice-sama chce walczyć a potem przegrywa

    OdpowiedzUsuń
  8. Icy bo jest zimna,zło wroga i miała śmieszne zwierzątko ;-)
    To ja zuzupet175

    OdpowiedzUsuń
  9. Darcy bo ma ciekawą moc i jest najładniejsza

    OdpowiedzUsuń
  10. Icy, ponieważ jest tak jakby 'główną' Trix i ma fajną moc ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Icy bo rządzi trix , ma faajną moc , jest ładna? Moze.. Jest złaaaa :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Darcy
    Bo ma najładniejsze z Trix ciuszki i fryzurę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze.