Menu

.

piątek, 25 lipca 2014

What are you doing here?

Nie wiem czemu byłam przekonana, że następnym wyzwaniem miało być wykonanie jednej z OC organizatorki Transformix Challenge w jednej z naszych fanowskich transformacji.. :/
Cóż okazało się, że mamy wykonać screen jak nasza OC spotyka się pierwszy raz z Melissą...
I cała robota z Milenix'em Angeli na darmo :/ Ale cóż... Trudno.
Wykonałam pracę do tego wyzwania. Mam nawet do niej historię oczami Laury. A oto one:

Transformix Challenge: What are you doing here?
"Biec, biec i jeszcze raz biec."-powtarzałam w myślach.
Jeden najmniejszy błąd z mojej strony mógł skończyć się tragicznie. Wciąż widziałam tych ludzi. Jako Zwiadowca powinnam ich chronić...
Skupiłam się na powrót na biegu. Zaśmiałam się w duchu. Niby Halt mnie do tego trenował, ale cóż. Nawet Wilkokrwista ma granice energii... Potknęłam się. Wiedziałam, że dalej nie dam rady.
-Łapcie ją! To Zwiadowca! Nie może nam uciec!
Byłam na granicy wytrzymałości.
-Magia Winx!-wykrzyknęłam w końcu doprowadzona do ostateczności.
Wzbiłam się w powietrze ciesząc się ze zdumionych min goniących mnie.
Nagle wpadłam na kogoś.
-Uważaj jak lecisz!-usłyszałam.
Zamyśliłam się na chwilę. Mój stan utrudniał mi koncentrację.
-Zaraz! To raczej ty uważaj jak latasz. W ogóle kim jesteś i co robisz w Araluenie?
-Nie musi cię to obchodzić.
-A właśnie, że musi. Rozmawiasz ze Zwiadowcą i Wróżką Strażniczką.
Czarodziejka chyba spostrzegła w jakim jestem stanie.
-Przepraszam powiedziała. Jestem Melissa.
-Ja Laura.-powiedziałam na pół przytomnie.
Czułam, że jeszcze chwila i stracę całe siły.
-Wszystko ok?-spytała Melissa.
-Nie...-zdołałam wyszeptać i zapadła ciemność...

Wykonałam już screen do historii jak Laura zdobyła Centrix. Niedługo go Wam pokażę i napiszę do niego historię :)

A co myślicie o tej historii i screenie?
Podzielcie się opinią w komentarzach.


3 komentarze :

  1. Pomysłowe XD

    przybij wirtualną piąteczkę

    OdpowiedzUsuń
  2. super mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna historia , a właśnie : któraś adminka pisała kiedyś historię o aniołach ( przynajmniej kilka fragmentów), coś o tym że nowa dziewczyna przeprowadza się do nowego miasta, znajduje przyjaciół i dowiaduje się że jest aniołem wraz z 2 innymi dziewczynami od dyrektorki... Niestety historia ta nie została dokończona a bardzo mi się podobała .. Mógłby ktoś dokończyć ,bo bardzo fajnie była opisana i ciekawa???

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze.