Menu

.

sobota, 23 sierpnia 2014

Porady Stelli

Cześć Wam! :)
W związku z tym, iż jest maało nowości (przeważnie dlatego, że 6
 sezon się skończył) przygotowałam dla Was pewien artykuł!
Myślę, że się spodoba :D



W stylu Winx na całym świecie! - czyli porady
Stelli...


Wróżki ziemi! Rzeczywiście trzeba mieć bardzo modny wygląd,
który odzwierciedla osobowość! Moje ulubione z nich to:



- New York Style: to jest prawdziwy styl uliczny,
z wygodnymi i kolorowymi ubraniami! To ulubiony styl Aishy  
do tańca w stylu rap z innymi Winx!

 


- Hawaiian Style: każdy rozpozna! Świeże 
sukienki z kwiecistymi wzorami, które wraz z  
akcesoriami kwiatowymi sprawi, że od razu poczujesz się jak na wakacjach!


 

 
- Paryż Style: bardzo romantyczny, tak jak  
miasto miłości! Pastelowe kolory i beret "w stylu francuskim"  
jest elegancki zarówno latem jak i zimą!



 


- Tokio Style: tak jak w większości technologicznych 
miast na świecie, elegancki i młody styl jest idealny, aby  
być zawsze elegancka, nawet wśród wielu ludzi!




 
Co myślicie o dodaniu odrobinę różu?
Powiedzcie mi, wróżki, które z nich jest w twoim stylu?










Spodobało Wam się?
Co o tym myślicie?

P.S. wiem, że treść nie jest za bardzo rozumiana, ale
sama musiałam tłumaczyć, więc.... XD 

6 komentarzy :

  1. Mi się podobają trzy pierwsze style ale mam jeszcze pare innych :
    Szkolny styl taki mundurek szkolny
    Mi się też podoba styl safari
    I styl taki jak winx mają w gardeni
    Zuzupet175

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś kreatywna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie by było zobaczyć rady innych winx ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie w szkole (bibliotece) jest 6 książek winx czyli porady od Stelli Bloom Flory Musy Layli i Tecny
    Zuzupet175

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze.