Menu

.

piątek, 1 sierpnia 2014

The Arcanix Act 6

Nie jest to ostatni Act. Za jakiś czas ukaże się część 7.



N: Narracja
K: Koszmar Tecny/Avalon/Cassandra
T: Tecna
W: Wysłannik Tecny
B: Bloom
F: Flora

L: Layla
M: Musa

S: Stella

N: Dawno temu był ten stary zamek z wieloma klatkami schodowymi. Po lewej stronie klatek schodowych były drzwi, które ukrywały bibliotekę. Pusta książka, której historia zaczyna się teraz...
K: Ta dziewczyna naprawdę śmiała przyjść to zamku. Jak głupio. Jej koszmar ją zabije. Oh... ciężko uwierzyć, że stworzyła koszmar wyglądający ja ja. Ale zrobię wszystko, żeby dokonać mojej zemsty.
T: Tu jesteśmy.
W: To jest zamek, z którego pochodzę.
T: Co za negatywna aura... i drzwi są zamknięte.
W: Hm... Poszukam innego wejścia.
T: I popracuję nad tymi zamkniętymi drzwiami. Ta kombinacja jest naprawdę trudna. Kto tu jest? Pokaż się! Wiem dokładnie kim ty jesteś. Koszmarem. Przywitaj się, Avalonie. Tylko nie myśl, że się ciebie boję. Gdzie on poszedł? Gdziekolwiek... Muszę się dostać do tego zamku! Muszę wiedzieć co jest w środku. To nie działa. Może potrzebuję hasła. 
W: Tecna!
T: Witaj z powrotem Link. 
W: Nie znalazłem żadnego innego wejścia. To musi być jedyna droga.
T: Nie martw się. Rozpuszczę tę zagadkę. 
W: Co to?! 
T: Portal?!
K: Witaj Tecno.
T: Gdzie ja jestem?
K: Jesteśmy w wejściu do zamku. Przekształciłem nasze ciała w dane.
T: Jestem teraz plikiem danych?!
K: Tak, a teraz wykasuję twoją małą myszkę komputerową.
W: Nie! Tecna!
T: Chcesz walczyć? Tu jestem! Muszę uratować Link! Może to zadziała...
K: Nie tak prędko! Nie potrzebujesz komputera.
T: O nie...
K: Boisz się teraz? Bez swojego komputerka jesteś niczym! Taka zależna dziewczyna. Teraz popatrz na swojego przyjaciela. Umiera z twojego powodu.
T: Zaczynaj!
K: Z przyjemnością! Zniszczę cię.
T: Link... Przepraszam... Jestem zależną dziewczyną? Od czego? Komputera? Tak, to komputer! Kogo to obchodzi? Technologia jest moim życiem. I uwielbiam spędzać dużo czasu z moim komputerem. Moi przyjaciele akceptują mnie. Nigdy nie jestem sama! Bloom... Stella... Flora... Musa... Layla... Mama... TIMMY!
W: Jestem z tobą Tecna! Razem możemy stworzyć nowy komputer! Aktywuj swoją nową moc!
T: Nowa moc... hasło... by otworzyć... Drzwi... To nie jest... Enchantix, Bloomix, Mythix, Sirenix, Believix, Harmonix, Charmix... To: Arcanix.
W: Obudź się Tecna!
T: Zapłacisz mi za to, co zrobiłeś Link! Otworzę drzwi hasłem: ARCANIX!

K: O nie!!!
T: Gra skończona!

B: Tecna!
F: Obudź się!
M: Obudź się!
L: Obudź się!
T: Hm..? Dziewczyny! Czekajcie! Gdzie jest Link?
W: Jestem tutaj Tecna!
T: Wspaniale!
B: Popatrz Tecna! Dobra robota! Otworzyłaś drzwi!
K: Stello...
S: To moje imię? Oh, nie pamiętam... Gdzie są inni?
K: Stello...
S: Słyszę cię.
K: Stello...
S: Kim jesteś?
K: Jestem twoją mamą. A tu są twoje wspomnienia.
S: Butelka...


Podobała Wam się historia?


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie komentarze.