Menu

.

niedziela, 26 października 2014

#1 - Rysunki Fanów.

W tak krótkim czasie, dostałam kilka prac, co bardzo mnie cieszy. Oby tak dalej. Dlatego też postanowiłam, że pierwszy post z Waszymi rysunkami zrobię jak najszybciej. 

Co nie co o pracy i autorce. 
( Pracę wybrałam losowo). 

Autorka: AppleRose 1991
Postać: Layla. 


Bardzo mi się podoba ta praca. Od razu rozpoznałam czarodziejkę. Jest proporcjonalna i dobrze pokolorowana. Widzę potencjał, choć praca została wykonana, gdy AppleRose miała 8 lat. Cóż myślę, że powinnaś od nowa zacząć rysować, trochę praktyki i Twoje pracę będą wyglądać naprawdę dobrze. 

A Wam jak się podoba praca?? Piszcie w komentarzach. I wysyłajcie swoje prace na gmail: Coookkiee@gmail.com 


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie komentarze.