Menu

.

piątek, 31 października 2014

Halloweenowe video!


Jak już wiecie, dzisiaj jest Halloween! Z tej okazji mam dla Was specjalny filmik z Winx :)
Miłego oglądania!




A tak poza tym to co u Was słychać? 
Bo ja właśnie szykowałam się do szkoły na 10 i.. okazało się, że nie pójdę bo jestem chora. Jest mi niedobrze, brzuch boli.. MASARKA! No to ja spędzę swoje Halloween siedząc pod kołderką z laptopem na kolanach ;-;. No cóż, mówi się trudno. Teraz sobie tak siedzę i uczę się japońskich przekleństw  słówek :D.

+ No i tak sobie pomyślałam, że jeżeli pokazujemy wasze rysunki to czemu nie pokazać waszych prac w gimpie?! Może macie coś Halloweenowego? Przysyłajcie swoje prace w gimpie :)

Możecie podawać linki na moim ask'u: Spekssi lub przesłać na specjalnie założony adres e-mail:
 gimpowe-prace@wp.pl

To wszystko ode mnie! Miłego piątku! <3



3 komentarze :

  1. Mogę wykonać pracę w Paint Tool Sai?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawzajem :-)
    Ja też jestem chora, mam zapalenie zatok i okropny kaszel :-(
    Zuzupet175

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze.