Menu

.

piątek, 24 października 2014

Nowy wygląd na bloga - pierwsze zapowiedzi

No więc postanowiłam, że jednak zrobię nowy wygląd bloga na zimę. Będzie on troszkę podobny do tamtego, ale niewiele. W tamtą sobotę zrobiłam już prawie cały szablon XD A dziś zabrałam się już za pierwszą OC... w PTS! Tak moja pierwsza praca w tym programie XD Na razie w ogóle nic nie rozumiem z tego programu, dlatego długo mi z tym schodzi XD ale mam już włosy i nauszniki ( Robię postępy! XD ) 
Niedługo pokażę wam jakąś zapowiedź... albo OC, albo część szablonu nowego wyglądu, jak wolcie ;)  


7 komentarzy :

  1. Jola u Mn juz śnieg spadł :D

    OdpowiedzUsuń
  2. z niecierpliwością czekam na zapowiedź

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie moge sie doczekac xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrób niebieski, bo jest ładny i nie kuje w oczy tak bardzo, jak róże. I postaraj się, żeby obrazki na siebie zachodziły, nie tak, jak w przypadku obecnego, bo mam nadzieję, że widzisz, jak wygląda tło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam z niecierpliwością
    Zuzupet175

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze.