Menu

.

środa, 29 października 2014

OOd Lily

Witajcie wszyscy. Dawno mnie tutaj nie było. Niestety jak na złość popsuł mi się nie tylko komputer, ale także telefon :/ Katastrofa. No więc chce napisać, że komputer nie wiem, kiedy odzyskam ć i prawdopodobnie jeszcze nie szybko bo chyba dysk twardy się zawalił. Jestem przygnębiona że nie mogę tu na razie pisać. A co do popsutego telefonu, to już właśnie dzisiaj wrócił z naprawy, no ale niestety nie naprawimy :/ Zdenerwowalam się z tego powodu bardzo. A co u Was wszystkich słychać? Trzymacie się jakoś? A i Winxer ,nie gniewaj się za to , że nie wysłałam Ci jeszcze OC, ale nie mam dostępu do żadnego komputera. :( Brakuje mi pisania. Dobra dość. Trzymajcie się. ~Lily.

1 komentarz :

  1. Nic się nie stało, rozumiem :) :) I mam nadzieję, że komputer szybko się naprawi! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze.