Menu

.

wtorek, 18 listopada 2014

#7 - Wasze Rysunki

Czas na kolejną pracę.  Autorką jest WinxEverBloomix



Też lubię maziać po zeszycie. ;D 
Praca przedstawia Bloom w transformacji Sirenix. Wyszło całkiem ładnie, nie jest idealnie, ale czy każda praca musi być lustrzanym odbiciem oryginału? Przecież liczy się inwencja twórcza. Każdy rysuje tak jak patrzy na świat. :D 

Jak Wam podoba się praca?? 

Wysyłajcie mi swoje prace na gmail: Coookkiee@gmail.com

Lub linki na aska : http://ask.fm/teoretycznietoja 


3 komentarze :

  1. Siemka to ja rysowałam przysięgam mój e-mail wampire199@o2pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem, ale nie wiedziałam jak Cie podpisać. Nie podałaś nicku, dlatego podpisałam Cie tak jak mi w gmailu pisało.

      Usuń
  2. ok wyślę następnego Bloom Mythix and Stella Mythix

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze.