Menu

.

wtorek, 25 listopada 2014

Ktoś mnie jeszcze pamięta?

SIEMANKO LUDZIE ! :D
Czy ktoś o mnie jeszcze pamięta tutaj? xd
Wiem, sporo nie pisałam, ale to przez naukę...
Ciężko jest teraz w szkole, dużo nauki, a do tego jeszcze
jakaś komisja przyjechała i siedzą w naszej szkole, było dużo spotkań z samorządem
i z moją klasą, bo nasz wychowawca powiedział, że ta komisja wybrała
naszą klasę, bo my jesteśmy "inteligentni"..... serio? XD

A do tego jestem chora i siedzę w domu.. źle się czuję, ale trzymajcie 
kciuki żebym jutro poszła do szkoły xd

Ale wróćmy do drugiej części posta....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Pojawiło się zdjęcie przedstawiające pracę nad odcinkami, strojami itp.
z 7 SEZONU!!!! 


Wow, jestem zaskoczona. Stroje wyglądają świetnie! Bardzo podoba mi się krój
tych bluzek, spódnic :D Włosy też mają śliczne *.*
Ale mały minus - znowu mundurki XD

Co myślicie o tych strojach? :)

+ Raz na moim asku była mowa o specjalnej halloweenowej części opowiadania Magic Club...
chcecie żebym ją jeszcze napisała? Bo halloween był miesiąc temu i tak się pytam, czy dalej chcecie xd  Odpowiedzi piszcie w komentarzach :D

3 komentarze :

  1. No nie, tylko nie znowu mundurki. Co one, po dwanaście lat mają żeby się tak ubierać? To są dorosłe kobiety, do jasnej choinki! Iginio, co ci na starość odwala?

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie... -.- No, ale przynajmniej ładniejsze niż wtedy. Eh..

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe, ah te mundurki :p A ja tam lubię, sama chcialabym miec w szkole takie :) Szkoda, ze wycofali jak mialy byc :( A Ty wracaj do zrowia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze.