Menu

.

piątek, 21 listopada 2014

Wykreślanka

Może już zauważyliście, że bardzo lubię robić konkurs itp., więc teraz kolej na wykreślankę :) 
Niestety nagród nie będzie, ponieważ mam dużo pracy i nie mam kiedy ich robić :( Ale przejdźmy już do samej wykreślanki:
Trzeba:
1. Znaleźć wyrazy (13, pomyliłam się) dotyczących Winx Klubu.
2. Mogą to być: imiona, nazwy transformacji lub rzeczy itp. Mogą być ustawione też wspak.
3. Wpisać w komentarzu słowa, jakie się znalazło( nie muszą być wszystkie :) )
No to powodzenia!
Sama wykreślanka nie jest idealnie zrobiona i nie jest duża, ale mam nadzieję, ze sobie poradzicie :). Prawdopodobnie w niedzielę dodam jej rozwiązanie :P


8 komentarzy :

  1. Słowa: Bloom, Winx, Selkie, Mythix, Selina, Sirenix, Kiko, Valtor, Alfea, Stella, Flora

    OdpowiedzUsuń
  2. Słowa: Bloom, Winx, Selkie, Mythix, Selina, Sirenix, Valtor, Kiko, Alfea, Stella, Flora

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie łatwe ;)
    Wszystkie 11 :D
    1. WINX
    2. MYTHIX
    3. BLOOM
    4. SIRENIX
    5. KIKO
    6. SELKIE
    7. SELINA
    8. VALTOR
    9. ALFEA
    10. STELLA
    11. FLORA
    I pytanie - znalazłam 12 wyraz xd - OW też się liczy , czy tak naprawdę przypadkiem wyszło w wykreślance? xd

    OdpowiedzUsuń
  4. bloom selkie mythix winx selina valtor sirenix stella kiko alfea flora

    OdpowiedzUsuń
  5. Valtor, Alfea, Bloom, Winx, Selkie, Mythix, Selina, Sirenix, Kiko, Stella i Flora :3

    OdpowiedzUsuń
  6. słowa to:
    1 winx
    2 bloom
    3 alfea
    4 valtor
    5 selkie
    6 mythix
    7 selina
    8 sirenix
    9 kiko
    10 stella
    11 flora

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze.