Menu

.

piątek, 19 grudnia 2014

Konkurs - ostatni termin!

Razem z Phoenix postanowiłyśmy zorganizować konkurs na najładniejszy rysunek Winx. Polega on na tym, że wysyłacie do mnie i do niej swoje rysunki(nie prace w Gimpie). Potem jak już uzbieramy ich dość to wstawimy je na bloga i zrobimy ankietę. 3 najlepsze prace będą nagrodzone. W Boże Narodzenie lub przed nim będą już wyniki. Zachęcam wszystkich do brania udziału! Prace wysyłajcie na: ask.fm/CzarodziejkaFeniksa , ask.fm/Pepsonmini lub na e-maile: lovciampl@gmail.com i czarodziejka.feniksa12@gmail.com . Czas macie do 20 grudnia. Powodzenia :)
PS: Prace muszą być podpisane na lub obok rysunku, ze względu na wiarygodność. Jeżeli macie jakieś pytania, wysyłajcie je na aska lub emaile.
EDIT: Został tylko jeden dzień na wysyłanie zdjęć rysunków, możecie je słać do jutra do 15:00 (20.12)

9 komentarzy :

  1. Prace mają być podpisane imieniem i nazwiskiem tak? Dobrze zrozumiałam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie koniecznie, wystarczy Nick :)) Przepraszam, że niezrozumiale napisalam :P

      Usuń
  2. Ja już wiem co narysuję *-* Możecie się spodziewać oszołomienia ^ ^ Lepiej mi wychodzi na kartce niż w PTS XD

    OdpowiedzUsuń
  3. A może być praca (rysuek) winx użytana danym blogu? Oczywiście własnoręcznie malowane.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz ja raczej nie przesle bo zgubilam ale to sa rysunki fanow nr 8 A i jeste Julia Wojcik tylko na innym kompie (Roxi)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ma być jedna winx czy wszystkie?

    OdpowiedzUsuń
  6. aha napewno wezme udział

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze.