Menu

.

sobota, 28 lutego 2015

Butteflix

Okay, to zaczyna być chyba sezon na Butteflix...
Wiem, dawno nie pokazywałam na OW swoich artów.
Mogę Wam zdradzić, że razem z przyjaciółką ze szkoły planujemy małą niespodziankę, ale jeszcze nie wiemy, czy się nam ona uda.
Ale do rzeczy: skoro teraz tylko Butteflix i Butteflix, to chciałam Wam pokazać moją główną OC w nim:
Wiem, nie jest to taki Butterfix jak mają Winx, ponieważ chciałam, by był troszkę inny.
Oceniajcie: powinnam coś zmienić w nim? Dodać, odjąć, edytować? :)
Podoba się Wam czy raczej przeciwnie?


8 komentarzy :

  1. Ekstra! Jak dla mnie tylko troszeczkę za kolorowe xd
    ...ale..hmmm... to chyba cecha transformacji...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jedno oko jest fioletowe a drugie zielone. Czy tak mialo byc czy to pomylka ? Ale praca suuuuper.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak miało być. To wynik 'przemiany' pod koniec 6 sezonu. Jej oczy są takie, a zamiast pasemka ma "ombre''
      Dziękuję ^^

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Bo ty akurat rysujesz super awesome i very ślicznie.

      Usuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze.