Menu

.

niedziela, 15 marca 2015

Co robić?

Dobra. Sami wiecie jaka jest sytuacja. Nie ma postów na blogu. Nikt nie ma czasu. Nie mam pojęcia co robić :/ Długo blog tak nie pociągnie. Nie mam pretensji do adminek, ale tak dłużej być nie może.
Po dłuższym namyśleniu się postanowiłam, że przyjmę nowe adminki, ale...
Bez przesady z tymi adminkami. Będzie ich tu szczerze za dużo. Głupio mi to wszystko pisać. 
Stwierdziłyśmy z Magdą, że usuniemy niektóre adminki. Przepraszam was bardzo :( ale muszę. 
Zostaną tylko Phoenix Fairy i I'm Winxers.
Mam nadzieję, że nie macie mi tego za złe.
W ostatnim dniu urodzin bloga zrobię konkurs na adminkę.
Kolejna sprawa. Urodziny bloga. Nie wiem co z nimi będzie, bo na nic nie mam czasu. Teraz po raz kolejny zachorowałam i znowu będę miała zaległości w szkole. Nie wyrabiam się z niczym, wszystko się wali. Postaram się wyrobić, ale wątpię. Prawdopodobnie przełożę imprezę urodzinową na tydzień później.
Przepraszam was wszystkich bardzo. 

6 komentarzy :

  1. cześć mogłabym pisać na blogu? wiem że masz już adminek od groma więc nie będę się narzucać ,gdyby co to na blogach jestem jako Cornelia a mój blog to : http://winxowyblog.blogspot.com/ miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem czy wysłałam komentarz, ale napisze go od początku.Jestem Agathe Cat i bardzo bym chciała pomóc blogu w ten sposób, że mogłabym na nim pisać.Nie chcę się oczywiście narzucać czy coś.Bardzo lubię Wasz blog i nie chcę, abyście odchodziły.Ostatnio mam dużo wolnego czasu, więc na prawdę mogę.Jakby co to mój e-mail : agathecat14@gmail.com , a to mój blog, na którym już nie pisze, bo jestem złą właścicielką : fantasticawinx.blogspot.com .Zawsze mogłabym spróbować ;) Miłego wieczoru :P
    ... Sorka, że z anonimowego :s

    OdpowiedzUsuń
  3. Jola ja ci na gmail coś napisałam parę dni temu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej jola smutno że znowu zachorowałaś ale ty to masz farta na łapanie chorób a ja wcale nie choruję jestem wytrzymała by zachorować jolu szybkiego powrotu do zdrowia.Myślę że na pewno znajdziesz dobre adminki na bloga pozdro ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze.