Menu

.

czwartek, 28 maja 2015

Need a break out...

Cześć wszystkim...
Chciałam tylko powiedzieć, że potrzebuję przerwy... Przez jakiś czas nie będę więc pisała... Może od czasu do czasu coś napiszę, lecz wątpię czy będzie to często :(
Po prostu... nie mam na nic siły...
Wraz z wczorajszym dniem coś się we mnie wypaliło... Jeśli dodamy do tego klasowy projekt i inne moje życiowe sprawy, to wychodzi na to, że trzeba by od tego odpocząć... Muszę poukładać kilka spraw, zadbać o oceny, skupić się i przede wszystkim pogodzić z tym, co się stało...

Wielkie sorry...

Wasza Phoenix....


3 komentarze :

  1. Powodzenia w poukładaniu spraw. Będziemy wszyscy na ciebie czekać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wracaj szybko :<< Projekty klasowe? Też to mam, i to nawet 2. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się...

      Jesteśmy już po projekcie, teraz dokumentacja i czekamy czy zaliczyliśmy. Jeśli się nie uda, bez projektu nie skończymy gimnazjum...

      Usuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze.