Menu

.

czwartek, 2 lipca 2015

Wyjaśnienia

Ok, długo się nie odzywałam, ale wszystko to spowodowało m.in. szkoła i.. problemy osobiste, jeśli mogę to tak ująć. Przez cały ten czas jednak obserwowałam sytuację na blogu. Wyświetleń jest już mniej niż 1000 dziennie... dużo mniej...
Więc głęboko zastanawiam się nad usunięciem bloga, bądź oddaniem go komuś innemu. 
Co się tyczy adminek na próbę.
Postanowiłam, że zostaną wszystkie prócz Rebel'a ( tak to się chyba odmienia? ;o ) 
Miały przejść tylko 2 jednak... wszystkie 3 pisały dość często itd. 
Nie wiem czy wgl opłaca się mi było o tym pisać skoro już ten blog raczej długo nie pociągnie..
Ja wyrosłam z tego wszystkiego.. nie mam nawet czasy go prowadzić, a przez to go zaniedbuje i to mocno co doprowadziło do tego, że upadł.
Przepraszam was za wszystko.. Jeśli ktoś w ogóle to czyta zostawcie swoje propozycje co ma zrobić z blogiem.
To tyle, dziękuję za uwagę. 

12 komentarzy :

  1. Błagam cię nie kończ bloga ja go kocham wchodze na niego ponad 100% dziennie ja bez niego nie przeżyje tych wszystkich dzikich fantastycznych przygód z nimi.Proszę cie pisz go dalej .♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Przydała by się osoba co ma trochę pojęcia, czasu i poprowadziła by blog.

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosze nie usuwaj bloga!!:'(

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę nie usuwaj bloga dzieki nim zrozumialam że winx są fantastyczne prosze zostaw bloga
    :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama zauważyłam,że mniej osób odwiedza ten blog (jak zresztą sama pisałaś). Przede wszystkim chciałam Ci podziękować,że zostałam adminką.
    To nie jest twoja wina,że upadł.Każdy ma swoje życie i każdy wyrasta z tego.
    Nie mogę ani ja,ani nikt inny podjąć tej decyzji. Wiele się napracowałaś na tym blogu.
    Zrób jak uważasz,zawsze będę z tobą ,cokolwiek zrobisz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej Jola. Proszę nie usuwaj bloga. Ja mogę zostać adminką. Prooszę :) Kasia Fashion

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten blog kosztował cię bardzo duzo pracy i szkoda byloby go usuwać, ale nie oszukujmy sie- liczba odwiedzin strasznie spadła, zazwyczaj pod postem jest 0 komentarzy, a jeszcze około rok temu bylo 15 lub więcej. Jest coraz mniej nowości o Winx , jedynie informacje o nowych odcinkach, makolejkach itp. No prawdę, post o tym, ze pojawiły sie np. nowe naklejki?? Hmm...nie wiem, czy ktoś chce tp czytac. Wiem, że blog miał być o właśnie takich nowościach, ale ludzie nie będą stale czytać np. Nowe książki winx...ich zdjęcia i na końcu co o nich sądzicie. No błagam. Trzeba by trochę urozmaicic jakoś bloga. A jeżeli chodzi o to, co masz zrobić z blogiem to uważam, że to tylko i wyłącznie twoja decyzja. To ty wlozylas dużo pracy, aby blog był taki, jaki jest teraz, poświęciłas mnóstwo swojego czasu...jeżeli nie chcesz go juz dluzej prowadzić, to oddaj komuś, kto z powrotem postawi go na nogi. Sama mogę zaoferować odrobinę swojej pomocy ( choć wątpię, byś oddala bloga obcej osobie xd ) . Powodzenia, trzymam kciuki i jestem z tobą:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. PROSZE NIE USUWAJ BLOGA CODZIENNIE WCHODZE. PROSZE JAK NARAŹE NIE UPADŁ PROSZEEEEEEEEEEEEE.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie obwiniaj się, bo to nie twoja wina. Prawdę mówiąc zawiniłyśmy wszystkie, ale jednak wszyscy się zgodzimy, że edukacja i rodzina/przyjaciele są najważniejsze. Też zauważyłam dosyć niedawno, że popularność bloga trochę spada. Nie wiem czym to zostało spowodowane, ale po prostu wychodzi chyba na to, że dużo osób już wyrosło z tego wszystkiego. Jeśli zdecydujesz usunąć bloga, to NIGDY TEGO NIE RÓB! Chyba każdy się ze mną zgodzi, że chcielibyśmy wszyscy po paru miesiącach, latach wpaść na tego bloga i powspominać trochę rzeczy. Ciężko będzie, ale jakoś damy radę. I osobiście myślę, że to co zrobiłaś oraz do czego doprowadziłaś, razem ze wszystkimi admin(k)ami (stałymi, próbnymi) i czytelnikami bloga, to naprawdę duży sukces. Dlatego tylko pogratulować. Pamiętaj, że nadal wszyscy jesteśmy z tobą! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie rob tego prosze mimo ze spadla ilosc widzow a jesli chodzi o komentarze zostaw to mnie Juz 5 komentarz zostawilam przy odcinku 4 sezonu 7 w greckim jezykow ale jakby co jestem z Toba
    podrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Każdy może zobaczyć, że statystyka zmniejszyła się, ale to nie twoja wina. Są wakacje i ludzie wyjeżdżają, a na dodatek jest ciepło więc kto, by chciał siedzieć na komputerze, gdy jest upał? Jola tak dużo pracy wrzuciłaś na tego bloga. Każdy by chciał, byś nie usuwała bloga, ale to oczywiście twoja decyzja. Możemy Ci pomóc, bo każdy wie, że bloga nie łatwo usuwać. Proszę nie usuwaj bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przede wszystkim Jolu nie usuwaj bloga.
    Kosztował Cię on wiele pracy i wysiłku. Sama nie wiem... Winx już nie są te same co kiedyś.
    Zawiniłyśmy wszystkie, jako ekipa bloga.
    Ja sama jakoś ostatnio nie umiem pisać, od blisko miesiąca...Ale nie powinnyśmy się poddawać tylko dlatego, że jest mało wyświetleń. Powinnyśmy pracować nad promocją, reklamowaniem itp. by znów było jak dawniej.
    powiedzmy szczerze: są wakacje i jak jest pogoda to żal siedzieć w domu. Ja sama, jak były upały, to całe dni nad jeziorem byłam i nawet nie myślałam nad internetem. Dopiero w deszczowe dni sprawdzałam newsy i tak pewne jest w większości przypadków.
    Jak dla mnie szkoda usuwać tego bloga, bloga który nas połączył.
    To dzięki niemu zainteresowałam się grafiką komputerową... To on sprawił, że moje arty są jakie są.
    Nie wiem, co powinnaś zrobić... Niestety... ale wiedz, że zaakceptuję każdą Twoją decyzję.
    ~Fairy

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze.