Menu

.

środa, 18 listopada 2015

Magiczne motylki w twoim pokoju - Flora

Na Polskiej stronie Winx Club pojawił się artykuł jednej z naszych wróżek.
Jest nią Flora.
Opowiada nam, jak ozdobić swój pokój, aby wyglądał ładnie i romantycznie.
Zapraszam do przeczytania :



Wróżko!

Ręka do góry, jeśli lubisz ozdabiać swój pokój, tak by wyglądał po prostu magicznie!
Jeżeli tak jak ja uwielbiasz motyle, przygotowałam dla ciebie romantyczną dekorację, która zachwyci twoje przyjaciółki.

Obrazki znajdują się tutaj, ściągnij je i wydrukuj. Prawda, że są prześliczne?




Gdy wytniesz motylki, przylep je taśmą klejącą w dowolnie wybranym miejscu swojego pokoju. Ja już to zrobiłam. Od tego czasu moje sny są wypełnione magią!



Masz już pomysł, gdzie przyczepić swoje motylki?
   



Flora - Winx Club
Przy okazji, jakby ktoś chciał - zapraszam na mojego bloga o Winx.
(Tak, też taka malutka reklama, ale inne adminki też o tym pisały, więc...)


:)


Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie komentarze.