Menu

.

wtorek, 11 czerwca 2013

Prośba

Mam do was prośbę! 
 Otóż jedna z fanek naszego bloga wysłała mi jeden komiks Winx, który zeskanowała i obrobiła chciała abym go opublikowała na naszym blogu. Więc mam do was prośbę jeśli macie komiksy Winx ( a najlepiej te stare) to proszę zeskanujcie je i wyślijcie na e - maila : bloomcia01@gmail.com Chciałabym ulepszyć stronę wprowadzając komiksy a nie mam wszystkich więc proszę was  jeśli tylko macie to zeskanujcie i wyślijcie mi je. Odwdzięczę się tym, że zareklamuję waszego bloga ( jeśli macie ) i napisze że skan pochodzi od was dodam was także do zakładki ,, Złota lista Winxomaniaków" , którą planuje zrobić.  Nie musicie obrabiać komiksów sam się tym zajmę. Wystarczy mi skan. Jeśli są tu tacy ludzie którzy mają wszystkie komiksy lub większość to przyślijcie mi te najstarsze nowsze też możecie, lecz na starszych zależy mi bardziej.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie komentarze.