Menu

.

sobota, 10 sierpnia 2013

Nareszcie!!!

Już dziś!!!
Dzisiaj od 12:05 rusza winxowy maraton. Czyli wznowienie emisji sezonu 5! Odcinek świąteczny zostanie pominięty. Dokładnie w tej chwili emitują odcinek: Powstanie Tritannussa. Zdziwił mnie fakt iż o 16:40 mają wyemitować jeden z odcinków sezonu 2. Może nickelodeon się pomylił? Być może to odcinek 13.

LINK do programu telewizyjnego nickelodeon  

Od poniedziałku do piątku możemy także zobaczyć kolejne odcinki Clubu Winx!!!
We czwartek tj 15 sierpnia - odc 14 cesarski tron
piątek ( 16 sierpnia ) - odc 15 kolumna światła
poniedziałek czyli 19 sierpnia - odc 16 zaćmienie 

Cieszycie się?! Ja bardzo!!!

Takie PS: Dla tych którzy jeszcze nie wiedzą, przeszłam na proffil bloggera i mam teraz inny pseudonim.
Zamiast Joli Bloom mam nick Nimfea. Już niedługo zmiana wszystkich OC i nowy nagłówek!!!


1 komentarz :

  1. Oglądałam te maraton a ten drugi sezon to odc. 13. Fajnie się oglądało :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze.