Menu

.

piątek, 28 lutego 2014

Alys

Znalazłam focie córek Winx ! Są słodkie . To pewnie jest córka Bloom i Sky'a . Mała Alis :


Transformacja :




Sezon 2 :


Wybaczcie , ale innego charmixsu :P
Transformacja Enchantix :


Fairy Dust :


Transformacja Believix :


Nie znalazłam sophixsu :( Ale mam nadzieję , że znajdę :D
Transformacja Lovix :


Transformacja Harmonix :


Transformacji sirenix też nie ma :( Jeślibyście mieli jakieś pomysły dotyczące robienia postów albo jakieś propozycje bądź np. jakieś zdjęcia , to możecie mi wysyłać na mój e-mail : superowewinx@gmail.com 

7 komentarzy :

  1. Jak na moje to za bardzo przypomina bloom

    OdpowiedzUsuń
  2. a poszukasz taki art z laylą royem i ich dzieckiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę poszukać , ale nwm czy będzie , bo Roy wkroczył dopiero w 5 sezonie , a np. Bloom i Sky znają się od 1 sezonu . Ale poszukam , obiecuję !

      Usuń
  3. lubie blum ale barsziej stelle poszukaj jeszli możesz zdięcia dziecka stelli i brandona a wiecuie kiedy wyjdą odcinki madix club bo nie mogę się doczekać pozdrawiam wszsystkich fanów winx dzienkuje z góry

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze.