Menu

.

czwartek, 27 lutego 2014

OPOWIADANIE :

                                           CZĘŚĆ 9:

Następnego dnia Layle odprowadza Roy do pokoju.
-Powiesz mi dlaczego tak się zachowywałaś?
-Nie wiem zbytnio... może to było przez jakieś zaklęcie. Może zaklęcie się skończyło i dlatego zemdlałam.
-Na szczęscie to minęło. Trzeba obmyśleć plan uratowania Stelli.
Gdy wchodzą do pokoju Bloom powiedziała do nich:
-Czekaliśmy na was.
-Co się stało? /Layla
-Obmyślamy plan ratunku Stelli, musisz nam powiedzieć wszystko co tam widziałaś. /Bloom
-No dobrze. Gdy byliśmy w tej piwnicy, te potwory wychodziły z jakieś dziury. Potem straciłam przytomność, a jak się obudziłąm już jej nie było.
-Czyli jest tam jakaś dziura? /Flora
-Tak, coś tam było. /Layla
-Dobra Winx, lecimy ratować Stelle. /Bloom
-Samych was nie puścimy. /Sky
-Dobrze zrobimy tak, Ja, Flora, Musa, Sky, Brandon i Riven lecimy ratować Stelle. Tecno, ty i Timmy będziecie nas informować o zagrożeniach i w ogóle. Laylo musisz odpocząć. Roy opiekuj się Laylą. /Bloom
Winx i specjaliści dolecieli już do Alfeii i doszli do tajemniczej dziury :
-To musiało być tutaj ! /Bloom
-Ej... JEST DZIURA !!! /Brandon
Flora podeszła do dziury i powiedziała :
-To co w tej ciemnej dziurze mnie osłabia , prawie straciłam całą moc /Flora
-Wszystko dobrze ? /Helia
-Nie , Helia słabo mi ! /Flora upadła wprost w ramiona Heli
-Zabiorę cię z tąd , ma rację tu czuć czarną magie /Helia
-Dobrze , zabierz ją do statku , niech odpocznie /Bloom
Musa stanęła bardzo blisko dziury i powiedziała :
-Spróbuje użyć moich ''fal dżwiekowych'' jeśli coś tam jest to odbiją się od tego i będziemy mogli zobaczyć czy teren jest czysty i tam wejść , zgadzacie się ? /Musa
-Tylko bądź ostrożna ! /Bloom
-Nie , poczekaj , Bloom czy ona musi tam wchodzić ? /Riven
-Inaczej nie żuci zaklęcia /Bloom
-No dobrze , niech będzie , tylko proszę uważaj , nie mam zamiaru martwić się również potem o Ciebie /Riven
Musa weszła do tajemniczej dziury i nagle :
-AAAAAA...!!!! /Musa
-Co się stało ? /Bloom
-Nie mogę ruszyć nogą , jest tu spadek , coś mi przygniotło nogę chyba jakiś kamień , zaklęcie za mocno się odbiło od ścian i uderzyło we mnie ! /Musa
-Poczekaj już Cię wyciągamy ! /Sky
Specjaliści wyciągnęli Musę :
-Zemdlała , Riven zabierz ją do statku /Sky
-Ona też , ja nie wiem co się dzieje Bloom lepiej tam nie wchodzi wrócimy ze sprzętem i potem wejdziemy okey ?/Brandon
-Dobrze , masz rację nie ryzykujmy więcej , wracajmy do waszej szkoły. /Bloom

Chcecie więcej piszcie w komentarzach ♥


6 komentarzy :

Dziękujemy za wszystkie komentarze.