Menu

.

sobota, 1 marca 2014

OPOWIADANIE:

                                               CZĘŚĆ 11:


Następnego dnia Brandon przychodzi do Stelli. Gdy wchodzi Stella rzuca się na niego z radości.
-Widzę że moja księżniczka już się lepiej czuje.
-Brandon, tak się bałam.
-Na szczęście to minęło. Co tam się stało?
-Wybacz mi, nie mogę ci o tym powiedzieć. To było takie straszne, muszę dojść do siebie.
-Rozumiem, a tak w ogóle zobacz kto do ciebie przyszedł.
-Witaj córeczko. /Król Radius
-Tato! Co ty tu robisz?
-Brandon do mnie przybył i opowiedział mi o wszystkim. Prosił też żebym przyleciał zobaczyć co u ciebie.
-Wszystko dobrze, no oprócz tego że czarna magia mnie trochę osłabiła, a u ciebie?
-U nas... Hrabina Cassandra wydostała się z więzienia.
-O nie, to pewnie ona za tym stoi.
Nagle król Radius otrzymuje wiadomość.
-Wybacz Stello, obowiązki wzywają. Do zobaczenia.
-Pa tato!
-I jak, podoba się prezent? /Brandon
-Był wspaniały! Dziękuje ci. /Powiedziała całując Brandona w policzek
Gdy Pielęgniarka wypuściła Stelle, Brandon wziął ją do pokoju.
-Cześć wszystkim, zobaczcie z kim przyszedłem. /Brandon
-Stella! /Wykrzyknęły Winx
-Cześć dziewczyny. /Stella
-Jak się czujesz? /Bloom
-Tak jak zwykle, tylko czuje dalej czarną magię.
-Nie ma co się dziwić, trochę tam siedziałaś. /Flora
-Wiem już kto może stać za tym. To prawdopodobnie Hrabina Cassandra. /Stella
-To nie aby jej córka zmieniła cię w tego potwora? /Musa
-Tak to ona. Uciekła z więzienia.
-No to mamy kolejny cel naszej przygody. /Layla
-Myślę że może przebywać teraz na Solarii w ruinach starego domu nie daleko pałacu królewskiego. Pamiętam że kiedyś tam lubiła chodzić, a to był chyba jej domek.
-Ale skąd ona ma te moce? /Tecna
-Myślę że są one od mistycznego stworzenia na Solarii, musiała nad nim zapanować /Stella
-Czyli może nam coś zrobić? /Flora
-Ona nie, lecz jej podwładne stwory. Nie są silne, lecz jest ich mnóstwo. /Stella
-Więc czekamy aż zregenerują ci się moce i lecimy. /Flora
-Lepiej nie, możemy czekać. Może wybuchnąć kolejne zło w tym czasie. /Stella
-Ja zostanę z nią, będziemy się z wami komunikowali. /Timmy
-To najlepszy pomysł. /Stella
-Ruszamy za 2 godziny! /Bloom

Chcecie więcej piszcie w komentarzach ♥


4 komentarze :

Dziękujemy za wszystkie komentarze.