Menu

.

sobota, 26 kwietnia 2014

Arcanix Act 3



N: Narracja
M: Musa
W: Wysłannik
DM: Zła Musa/Matka Musy
S: Stella
B: Bloom
C: Zła postać

N: Kiedyś był ten stary zamek, w środku ciemnego lasu. Starożytne drzwi, które ukrywa hall. Białe wejście, które otwiera pokój. Pusta książka do muzyki, której historia zaczyna się teraz...

S: Musa?
B: Co tutaj robisz?
DM: Jestem tu po...
N: Godzinę temu.
DM: Zaklęcie działa, Wasza Wysokość.
C: Dobrze.
DM: Wyglądam jak Musa.
C: A teraz przynieś mi moc Arcanix Bloom i Stelli.
DM: Jak sobie życzysz.
W: O nie! Muszę znaleźć Musę!
N: Teraźniejszość
W: Musa! Słyszysz mnie?
M: Kto tu jest?
W: Chodź w stronę światła!
M: Co do licha... Co za gorsze miejsce.
W: Tak! To działa! Mam na imię Sofy.
M: Hej Sofy! Ale... Dlaczego tu jestem?
W: Nie mamy czasu by to wyjaśnić! Twoje przyjaciółki są w poważnym niebezpieczeństwie.
M: O nie!
W: Chodź za mną!
M: Jaki jest problem?
W: To ty.
M: Ja?!
W: To wygląda jak ty.
M: Dlaczego zatrzymujesz się?
W: Wykonałem moje zadanie. Przyprowadziłem cię tu. To twoja misja. Pospiesz się!
DM: Co za naiwne dziewczyny. To było zbyt proste. Więc mam moc Arcanix'u ognia i światła. A teraz zabiję te dziewczyny.
M: Zapomnij o tym!
DM: Co?!
M: Muszę się zmienić! Co się dzieje? Nie mogę się zmieniać...
DM: Co zrobiłam źle?
M: Co masz na myśli?
DM: Jestem tak straszna?
M: Kim jesteś?
DM: Zapomniałaś mnie?
M: Nie...
DM:  Nawet swoją własną matkę?
M: To naprawdę ty?
DM: Oczywiście. Tęskniłam. Znalazłam drogę, jak możemy być razem. To ty! Tylko z twoją pomocą mogę z powrotem ożyć.
M: Naprawdę? To musi być sen. Chciałabym zrobić wszystko!
DM: Fantastycznie. Jestem z ciebie dumna. Słuchaj mojej piosenki. Słysz moją miłość do ciebie.
M: To brzmi tak znajomo. Jestem taka zmęczona... Zasypiam...
DM: To moja córka!
M: Kiedy byłam dzieckiem... Pamiętam jej szept... mojej ukochanej mamy... I jej śliczne piosenki. Ale tutaj jest coś innego... To brzmi fałszywie. Ale co brzmi prawdziwie? Czekaj! To jest: Bloom... Stella... Flora... Tecna... Layla... Tata... Mama... RIVEN! Mam misję!
W: Tak! To twoja misja! Poczuj twoją nową moc!
M: Jestem muzyką. Arcanix... proszę daj mi siłę, by zniszczyć ten koszmar i honor mojej MATKI.
W: Obudź się Muso!
M: Chcesz moją moc? Tu ją masz!
DM: Nie!
M: Tak, zrobiłam to! Czekaj... Widzę tylko jedną butelkę. Gdzie jest Stelli?
DM: W ostateczności zdobyłam tylko jedną moc Arcanix.
C: Teraz mam dwie moce Arcanix.


2 komentarze :

Dziękujemy za wszystkie komentarze.