Menu

.

niedziela, 27 kwietnia 2014

Arcanix Act 4

Jak na razie ostatni Akt. 3 maja ma pojawić się jednak kolejny. Kiedy tylko będzie, zabieram się za tłumaczenie :)



F: Flora
W: Wysłannik
K: Krystal
N: Narracja
B: Bloom
M: Musa.
S: Stella

N: Kiedyś był ten stary zamek, oddzielony od lasu. Utrzymuje duży hall, z drzwiami po lewej stronie podłogi, które prowadzą cię do jadalni. Pusta etykieta, której historia właśnie się zaczyna...
K: Biedna Flora. Taka bezradna. Zastanawiam się, co się stanie, jak wypiję tą żółtą butelkę. Może zmienię się we wróżkę Arcanix. Sekunda! Jako pierwszą wypiję zieloną butelkę. Pokażę ci, kto jest prawdziwą czarodziejką natury. Muszę wyjść i dostać butelkę.
W: Flora obudź się!
F: Kto tu jest?
W: Mam na imię Rina. Jestem tu by cię uratować. Musimy iść szybko.
F: Dziękuję!
W: Teraz wyjdźmy!
F: Myślę, że powinnam chronić tą butelkę. Teraz możemy iść. Co to jest?!
W: To jest natura.
F: Potrafię czuć ból natury... To okropne...
K: Obudziłaś się.
F: Krystal?!
K: Tak, to ja. A teraz powiedz mi, dlaczego nie jestem wróżką Arcanix.
F: Arcanix?
K: Wypiłam twoją butelkę. 
W: Ta moc nie może być wymuszona!
K: Nonsens! Może ty nie masz mocy Arcanix! Daj mi inną butelkę.
F: Czyja butelka to jest?
K: Nieważne! Daj mi butelkę!
F: Nigdy! Rina łap!
K: To był duży błąd. Wzywam was, ciernie! Przynieś mi butelkę.
W: Nie!
F: Rina!
K: Floro, ty jesteś następna. Dlaczego krzyczysz? Myślałam, że kochasz naturę. Teraz popatrz na mnie Floro. Rozpocznijmy transformację!
B: To koniec!
K: Kto tu jest?
S: Oddaj mi z powrotem moją butelkę! Nie wiesz co robisz!
K: Niemądre dziewczyno. Absolutnie wiem co robię. I nikt mnie nie może zatrzymać!
B: Zobaczymy!
K: Zapomniałaś, że kontroluję naturę.
B: Co?!
F: Przestań! Nie atakuj Stelli. Ona jest bezbronna.
K: Dobrze, dobrze. Obiecuję ci. Oszczędzę ją.
F: Naprawdę?
K: Oczywiście. Jedyna rzecz, którą muszę zrobić to... posprzątać te odpady!
F: ... Jestem jedyną czarodziejką, która może uspokoić naturę. Nie jestem jej wrogiem. Jestem naturą! Bloom... Stella... Musa... Tecna... Layla... Siostra... HELIA! 
W: Rozbij ciernie! Z twoją nową mocą!
F: To Arcanix, prawda? Wzywam... moc natury. Pozwól mi rozkwitnąć... jak... Czerwona Róża.
W: Obudź się Floro!
F: Przepraszam, ale skończę z tobą.
K: Nie!!!
F: Koszmar się skończył. Ostatecznie. Stella? Jesteś cała?
S: Tak, ale... Kto to jest Stella?


1 komentarz :

  1. Mistero degli Abissi to nazwa nowego filmu winx Mistyczny sekret otchłani.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze.