Menu

.

czwartek, 24 kwietnia 2014

Arcanix Act

Niestety dodam codziennie po jednej historii, gdyż tłumaczenia zajmują mi dużo czasu...
Tłumaczenia mogę nie być w pełni poprawne... W końcu ciągle uczę się angielskiego ;)


N: Narracja
S: Stella
W: Wysłannik
C: Cassandra

N: Pewnego razu był stary zamek. Był opuszczony i zapomniany. Na końcu podłogi były drzwi do zakazanego pokoju. Pusty obraz. którego historia zaczyna się teraz...
S: Co? Gdzie ja jestem? Dlaczego tutaj jestem? Jest tak zimno... Muszę się zmienić... Co? Nie mogę się zmieniać... Co teraz?
W: Księżniczko Solarii?
S: Kto tu jest?
W: Potrzebujesz pomocy? Jestem przyjacielem. Pochodzę ze starego zamku. Jestem tu, by powiedzieć ci, że musisz zniszczyć swój koszmar.
S: Zniszczyć mój koszmar?
W: Tak. To jedyna droga aby doprowadzić cię do domu.
S: Ale jak? Nie mam mocy.
W: Jesteś pewna? Zobaczysz to.
S: Czekaj! I gdzie mogę teraz znaleźć ten koszmar?
C: Gratulacje Stello. Znalazłaś mnie. Jak dawno temu?
S: Cassandra?!
C: W tym świecie jesteś słaba. Teraz czas na moją zemstę! I nie możesz nic zrobić! Żegnaj Stello.
S: Nie...
S: Czy to mój koniec? Jestem naprawdę tak słaba? Nie... Ja nie mogę być... Co mogę zrobić? Bloom... Flora... Musa... Tecna... Layla... Mama... Tata... BRANDON! Muszę zregenerować moje moce.
C: Co? To jest niemożliwe!
W: Czujesz to? Tą nową moc? Księżniczko?
S: Tak. Brzmi znajomo... Ale coś jest inne... jest bardziej mentalne... jak Arcanix. Tak, to jest Arcanix!
W: Obudź się Stello!
S: To koniec!
C: Nie!
S: I teraz... Chodźmy do domu.
S: To był tylko sen? Tak myślę. Powinnam spać.


Podoba Wam się?

6 komentarzy :

  1. Tak mnie tamte transformacje zaciekawiły, że obejrzałam wszystkie te historie jak jes zdobyły, i muszę przyznać, że były bardzo ciekawe, teraz tylko czekać na Tecnę i Laylę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Transformacja Layli ma być 26 kwietnia, a historia 3 maja :)
      Też z niecierpliwością czekam :D

      Usuń
  2. Mam prośbę do adminek i właścicielek. Proszę żebyście napisały po ile macie lat. Bardzo proszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja i Magda mamy po 13 lat, 6 klasa podstawówki :D

      Usuń
  3. Ja mam 14 lat. 1 klasa gimbazy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze.