Menu

.

czwartek, 24 kwietnia 2014

Dziwny dzień ...

Dzisiaj na sam początek dnia było już dosyć dziwnie, budzę się patrzę a tu na moim łóżku leży lampka. Musiałam ją chyba zrzucić jak spałam i się kręciłam. Nad łóżkiem mam półkę i na niej jest taka duża lampka "kula", całe szczęście, że nie spadła mi na głowę !

Poszłam na spacer, byłam po koleżankę, ale jej nie było, więc poszłam sama...
Idę sobie, idę, aż tu nagle patrze coś tam w trawie leży..i oto co znalazłam :







Oczywiście wzięłam, bo szkoda, żeby taki wisiorek zardzewiał tam :D
A i tak już lekko rdza go wzięła xd


No, no ciekawe czy jeszcze się coś wydarzy....




I zrobiłam taki napisik :D








2 komentarze :

  1. niezła historia:) Można ją wykorzystać do ciekawych opowiadań;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze.