Menu

.

piątek, 18 kwietnia 2014

Jestem (ale tak na 10 min)

Dzisiaj tam na szybciutko, nie mam nic ciekawego o Winx, więc będzie post o moim kolejnym nałogu(książkach).


Czy wszyscy oprócz mnie trafiają na fajne promocje ?! :D Moja siostra kupiła mi takie oto dwie książki i to po 7 zł. Chyba tylko ja nie mam szczęścia :p




Tą od razu zaczęłam czytać :D To gdyby ktoś był ciekawy to napiszę o czym jest ;)


Evie przyjeżdża tu jak na zesłanie.Wyobcowana i samotna sądzi, że spotkało ją największe nieszczęście- gdyby nie tajemniczy Sebastian, chłopak jakby nie z tego czasu i świata. Na spotkania z nim Evie wymyka się niemal co noc. Ale nawet jemu wyznaje swojego dręczącego sekretu: Czasem na szkolnym korytarzu Evie widzi dziewczynę zdumiewająco podobną do niej, lecz ubraną w staroświecką suknię. Nieznajoma chce jej coś powiedzieć, przed czymś ostrzec....
Jakby znała jakąś mroczną tajemnicę - Evie i Sebastiana...


Opis mnie zaciekawił i  od razu ją pochwyciłam do ręki xd



Tej nie będę już opisywać za mało czasu, lecę robić ciasto :)




Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie komentarze.