Menu

.

sobota, 3 maja 2014

Arcanix Act 5

OMG! *.*
Pojawił się Arcanix Act 5. Oto on:


N: Narracja
L: Layla
ND: Nabu/Darkar
F: Flora
B: Bloom
W: Wysłannik
M: Musa
S: Stella
T: Tecna

N: Kiedyś był ten stary zamek, z mnóstwem klatek schodowych. Po lewej stronie klatki schodowej, była spiralna klatka schodowa, która prowadziła cię do wieży. Utrzymywała ona sypialnię. Teraz historia zaczyna się przed snem...
L: Jest ktoś tutaj? Jest tak cicho. To miejsce jest takie depresyjne. Oh, pióro!
ND: W końcu cię znalazłem Laylo.
L: Hm? To ty Roy?
ND: Nie, nie jestem Roy.
L: Co... Oh, tak cię przepraszam... Nabu?!
ND: Pamiętam propozycję ślubu i ty powiedziałaś: "Tak". Czy nadal mnie chcesz? Kocham cię Laylo. Wróciłem. I zawsze będę przy tobie. Na zawsze. Obiecuję.
L: Nie mogę w to uwierzyć... Oh, tak bardzo tęskniłam! Kocham cię też.
F: Layla! Co ty robisz?
B: Otwórz oczy!
L: Hm? Nie! Nie! Nie! Darkar?!
ND: Jesteś dobra w całowaniu. Szkoda, że twój zmarły przyjaciel nie może tego powiedzieć.
L: Milcz...
ND: Jak twój przyjaciel? Jest cicho ponieważ...? Ah, już wiem! Jest martwy. Nie martw się mała Laylo. Zobaczysz go. Pożegnaj się ze swoimi przyjaciółkami.
L: Nie...
B: O nie Layla! Chodźcie: Flora i Musa! Konwergencja Arcanix!
ND: Czy to wszystko?
B: Co?
ND: Jestem ogniem Bloom. Ciemnym ogniem. I zabiłem jedyną czarodziejkę, która może pokonać ogień. Teraz jestem nieśmiertelny!
L: Jestem martwa?
W: Nie jesteś martwa
L: Kto tu jest?
W: Mam na imię Lazilo. Uratuję cię.
L: Dziękuję ci Lazilo!
W: Nie mamy czasu! Musisz pomóc swoim przyjaciółkom.
L: Ale jak...? Co mogę zrobić?
W: Spójrz głęboko w siebie. Nie bój się.
L: Darkar musi zapłacić za to, co zrobił mi i Nabu.
L: Kiedy zmarł Nabu, mój świat się rozpadł. Moje przyjaciółki dały mi siłę! I wiem, że jest możliwe, że stracę też moje przyjaciółki. Nie ma mowy! Bloom... Stella... Flora... Musa... Tecna... Mama... Tata... NABU!
W: Teraz aktywuj swoją nową moc! Zniszcz Darkara!
L: Nabu.. Robię to dla ciebie. Czuję ocean. Ja jestem wodą Arcanix, która przynosi wolność.
W: Obudź się Laylo!
L: Darkar. 
ND: To niemożliwe.
L: Odpocznij sobie w spokoju.
ND: Nieeeeee....!
L: Odszedł. Dobrze was widzieć, dziewczyny! Ale gdzie jest Tecna?
B: Nie wiemy...
W: Ale ja wiem.
B: Możesz nas do niej zaprowadzić?
W: Pewnie!
L: Więc lećmy!
M: Stella, idziesz?
S: Tak.
T: Wreszcie znalazłam centrum tego świata. Jestem bardzo podekscytowana co to jest. To wygląda jak... zamek?


3 komentarze :

  1. Super. A czy będzie Arcanix Tecny?

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie że tłumaczysz i PS zdanie ,,odpocznij sobie w spokoju" mówiła layla

    OdpowiedzUsuń
  3. Diana Saw - na pewno będzie.

    Flora 2005 - Dziękuję. Thx za poprawkę. Musiało mi coś przeskoczyć. Pisałam to, że Layla to mówi... Tak to jest, jak się jeździ góra dół po stronie :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze.