Menu

.

czwartek, 1 maja 2014

Nowa lalka Bloom

Pojawiła się nowa lalka Bloom. Lalka na pewno nie przedstawia postacie z odcinka. Nasuwa się pytanie: ,, Więc z czego ona jest?" Prawdopodobnie jest ona związana z nowym filmem Winx Tajemnica Morskiej Głębiny. 
http://2.bp.blogspot.com/-mo4HXKHlHYY/U15MAqYj1CI/AAAAAAABWcg/_9yX_Ki_wLQ/s1600/Bloom_Princesa_2.jpghttp://3.bp.blogspot.com/-LgpCOOwKtkM/U15L_oqJEFI/AAAAAAABWcY/lG5KBCQQbQo/s1600/Bloom_Princesa.jpg 
U tej lalki nie pasuje mi materiał sukienki. Jest ona taki... hm trudno powiedzieć, ale miałam już sukienki dla lalek z takiego materiału i był on dziwny.  Skrzydła także mi tu nie pasują, nie mówiąc już o pegazie. Czy to jest Peg z Magicznej przygody? Jeśli tak to wcale nie podobny. Nie zrobiony zbyt starannie. Jedyną rzeczą do której nie mam zastrzeżeń jest karoca ^^ 
A wy jak myślicie? Na ile oceniacie nową lalkę? 

3 komentarze :

  1. Tak samo jak Ty Jolu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jolu mam takie małe pytanko. Jak to zrobić jak np. masz odcinki i do tego są strony sezon 1, sezon 2 itd..Nie wiem jak to zrobić, mogłabyś mi pomóc?
    Z góry dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta sukienka jest taka jakaś dziwna, bo z tego śliskiego i błyszczącego materiału :/.
    Masz rację, karoca boska ;D.
    Ale ten koń wcale nie podobny do Pega .....

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze.