Menu

.

środa, 4 grudnia 2013

Torba na prezenty

Na Rosyjskiej stronie pojawiło się zdjęcie torby podarunkowej z Winx Club Rock Band.  Nie jestem pewna czy zdjęcie reklamuje samą torbę czy raczej coś w stylu prezentu za wygranie czegoś czy coś. Trudno mi powiedzieć po nie znam rosyjskiego :P 
Ciekawe kiedy do Polski wejdą takie rzeczy. 
Skoro już pisze posta nie chce mi się robić osobnego, żeby coś ogłosić tak, że mam do was taki mały aplik. 
Pamiętacie, gdy pisałam, ze chce odejść z bloga? 
Za to, ze zostaje na warunek postawiłam pisanie komentarzy. 
Ludzie co wam? 
Ja od kilku dni komentarza na oczy nie widziałam. A jak już jest to tylko jeden. Rzadko się zdarza żeby były 3 lub 4.  Piszcie te komentarze! Nam wszystkim bardzo na tym zależy i nie rozumiem jak mój blog może mieć ponad 200.00 wyświetleń skoro ma tak mało komentarzy! Kiedyś potrafiliście pisać po 9 komentarzy pod jednym postem, a teraz co?! 

2 komentarze :

  1. ladna toreunia =d

    OdpowiedzUsuń
  2. Jola jak jestes przyjmij mnie
    marta
    maraziel004@wp.pl
    lubie czytac i pisac opowiadania
    3 kalsa

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze.