Menu

.

środa, 4 grudnia 2013

Winx Magia Sirenix - Skany, mała recenzja konrada xd

Jak widzicie po nagłówku będzie dziś recenzja!. Gdy oto Konrad dziś skończył lekcję o 11.15 (ponieważ 3 lekcji nie było) i gdy wracał do domu i szedł przy kiosku pomyślał tak "hmm widzę te Wydanie z Sirenixem może kupię tak dla beki xdd" więc wpadłem na pomysł by wam wszystko zrecenzować i pokazać co i jak xd. Więc pod punktowo wam wszystko powiem xd.
1. Cena:
Cena wydania według mnie jest droga gdyż wydanie kosztuje 19.99 zł.
2. Zawartość:
Ja mam w swoim wydaniu Bloom Sirenix gdyż była także w ubranku z 5 sezonu (ale wybrałem Sirenix xd bo może zrobię jeszcze recenzje kolejnej xd) , dodatkiem lecz można nazwać podkładką była gazetka która zawierała 6 stron.
3.Wykonanie Figurki:
Wykonanie figurki jest dosyć lepsze niż tych z Magicznej przygody. Czarodziejka ma przyczepiane skrzydełka, odczepianą podstawkę czy ładnie błyszczącą spódniczkę w kolorze niebieskim.
4.Przykładowe strony:
specjalnie dla was zeskanowałem kilka przykładowych stron żebyście mogli zobaczyć jak to wygląda.
(Kliknij by powiększyć SKAN!)
 

5.Ocena:
Moim zdaniem figurka prezentuję się świetnie więc dałbym za nią 10/10 za to co do wkładki jestem zawiedziony myślałem że będzie bardziej rozbudowana daję wiec jej 6/10 razem daje nam to 16/20 pkt.

Prosze o wasze opinie w komach ;D Podzielcie się z nami waszymi recenzjami xddd. Pozdrawiam ;D.










2 komentarze :

  1. Ja mam Bloom Sirenix ale pierwszy raz jak kupowałam to zrobiłam takie oczy bo myślałam że to kosztuje 10 zł

    OdpowiedzUsuń
  2. 2 dychy to duzo !

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze.