Menu

.

niedziela, 23 lutego 2014

OPOWIADANIE

                                              CZĘŚĆ 5:

Sky odłożył szybko telefon i ruszył za resztą specjalistów , na zewnątrz wszyscy zostali poinformowani że idą grupami do lasu po drewno na ognisko , a trzeba było go dużo przynieść ponieważ obóz nie był mały.
-Mam nadzieje że nie będę w grupie z Lucasem... /Riven
-A ty czemu go tak nie lubisz ? /Sky
-Potem Ci powiem , nie będę teraz gadał przy tych wszystkich ludziach./Riven
-Jak chcesz /Sky
-Sky , Riven i Timi pójdziecie na północ!/Kodatorta

Chłopcy ruszyli , a Riven zaczął rozmawiać ze Sky'em:
-To powiesz dlaczego tak nie lubisz Lucasa?
-Lucas to były chłopak Musy , chodziła z nim i zerwali ze sobą od razu przed tym jak się poznaliśmy.
-No co Ty , myślałem że Musa nigdy nie miała chłopaka !
-Gadałem z nią o tym , trochę się pokłóciliśmy i w ogóle , teraz nie odbiera moich telefonów.
-No wiesz w zasadzie to już przeszłość , ale ja Ci mówię ten typek jest jakiś lewy , już od samego początku go nie lubiłem !
-Długo jeszcze tak będziecie paplać i czy w końcu pomożecie !? /Timi
-Okey , już idziemy /Riven
Chłopcy wzięli ze sobą drewno i wrócili do obozu , pomogli rozpalić ognisko i zaczęli jeść kolacje :
-Ej co to jest to zielone ? /Brandon
-Może glizda? Ty wiesz co lepiej nie jedz bo się otrujesz ! hahahah /Riven
-Ha-Ha-Ha bardzo śmieszne , serioo to jedzenie jest obrzydliwe ! / Brandon

Po kolacji, wszyscy się rozeszli do swoich namiotów. Nagle Brandon słyszy drzwonek telefonu. Odbiera i mówi:
-Halo.
-Brandon, no w końcu odebrałeś, to ja Tecna.
-Cześć Tecna, coś się stało?
-Stella i Layla jeszcze nie wróciły z Alfei!
-Co?! Jak to?
-No nie wiem, Bloom, Flora i paru specjalistów poszło ich szukać.
-Oby tam były, zadzwoń do mnie gdy wrucą dobrze?
-Dobrze, tylko powiedz to innym specjalistom.
-Dobrze.

Po rozmowie Brandon pobiegł powiedzieć to innym specjalistom.
-Chłopaki jest sprawa.
-Jaka? /Sky
-Stella i Layla jeszcze nie wróciły z Alfei, Bloom, Flora i paru specjalistów poszło ich szukać.
-Paru specjalistów? /Riven
-Riven daj spokój to ważna sprawa! /Helia
-Miejmy na dzieje że nic im nie jest. /Sky

Chcecie więcej piszcie w komentarzach ♥

4 komentarze :

Dziękujemy za wszystkie komentarze.