Menu

.

niedziela, 16 lutego 2014

Witajcie...

Tak to znowu Ja ! Wróciłam ponieważ , mam teraz ferie , nie muszę się uczyć i stęskniłam się za Wami ♥

Mam nadzieje że się cieszycie , tak samo jak Ja ♥

Wracam niestety tylko na 2 tyg. (przez moje ferie) , ponieważ muszę się potem uczyć . Wrócę znowu na wakacje , i zostanę już na zawsze xD ♥

Niektórym może się nie podobać że wróciłam , ale to nie ich decyzja ani sprawa !

Mam nadzieje że przyjmiecie mnie w z powrotem bardzo miło , będziecie dawać komentarze pod postami .

Myślę że będę dawała 3. 4. poty dziennie.

Dawno już nie pisałam więc nie wiem jak mi pójdzie.

Chciałabym żebyście napisali czy się cieszycie , i co mam dawać (opowiadania,VS,wykreślanki itp.)

Będę miała stare OC bo Jola nie zdążyła by mi zrobić nowego. ♥♥♥

A WIĘC WITAJCIE MORDECZKI Z POWROTEM ! ♥


4 komentarze :

  1. Tak, cieszymy się!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę że wróciłaś

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie , że wróciłaś . Skoro Speksi X nie wysłała mi opisu swojej czarodziejki to może zechcesz ją zastąpić w moim opowiadaniu ??? Jeśli tak to wyślij mi sezon 1 i opis swojej czarodziejki na mój e-mail : superowewinx@gmail.com . Mam nadzieję , że się zgodzisz ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze.