Menu

.

piątek, 14 marca 2014

Opowiadanie

Rozdział 17
Rozdział 19

Rozdział 18

-Gdzie ona może być?-spytała Camille.
-Nie mam pojęcia.-powiedziała Stella.
Kluby Winx i Sonix szukały Laury.
-Odbieram jakiś sygnał.-usłyszały Tecnę.
-Gdzie? Ja nic nie mam.-powiedziała Wiki.
-Musisz tu ustawić.-pouczyła ją Tecna.
-Faktycznie teraz ja też odbieram sygnał. Jest w Chmurnej Wieży.
-Co ona tam może robić?-spytała Bloom.
-Nie wiem.-wzruszyła ramionami Bella.
-Sprawdźmy.-dodała Musa.
-Czarodziejki się zbliżają.-powiedział Jace.-Zróbmy im niespodziankę.
-Zgoda-uśmiechnęła się Icy.
~~~~~~
-Zobaczcie!-wykrzyknęła Layla.-Tam jest Laura.
-Gdzie?-spytała Joe.
Po chwili ujrzały sylwetkę dziewczyny. A za nią pojawił się Jace! Położył jej rękę na ramieniu.
-Co tu robicie-spytała dziewczyna.
-Jesteśmy tu po ciebie.-odezwała się Cassandra.
-Kiedy mnie jest tutaj dobrze.
-Co z nią zrobiłeś?-nie wytrzymała Camille.
-Nic.-odpowiedział mrocznie Jace.-A zresztą przekonał się.-skinął na Laurę.
-:Laura! Darnix!
Laura! Czarodziejka Mrocznego Płomienia Feniksa!
-Mroczny Ogień.-zaatakowała je.
Po zaklęciu czarodziejki ledwo trzymały się na nogach.
-Co się z tobą stało?-spytała błagalnie Cassandra.
-Po prostu wybrałam zwycięską stronę.-odpowiedziała Laura.-Mroczny Feniks!
-Stella?-wykrzyknęła Bloom.
-Już.-odparła-Teleportacja!
Czarodziejki teleportowały się.
Gdy osunęły się na ziemię, w ręce Bloom opadła karteczka.
Potrzebujecie nowej mocy. Zdobądźcie Matrix. Dostaniecie dwa dary. Oto pierwszy: Technologix. Użyjcie go mądrze.
Gdy to przeczytała, otoczył je magiczny promień.


Co sądzicie? Chcecie kolejny rozdział? Piszcie w komach.

4 komentarze :

Dziękujemy za wszystkie komentarze.