Menu

.

wtorek, 23 września 2014

Ałć :(

Cześć Wam! :)))
Pewnie zastanawiacie się, dlaczego nie ma mnie w szkole... tak, jestem chora. Bardzo mnie gardło boli, a gdybym jednak dzisiaj była w szkole, nikt by nie usłyszał mojego głosu. Miałam wczoraj dodać opowiadanie, ale źle się czułam (myślę, że rozumiecie). Za to dzisiaj być może dodam, ale wiadomo jak to jest... trzeba nadrobić zaległości z lekcji i pouczyć się. Mam nadzieje, że jutro będę miała siłę i pójdę do szkoły. Mam jutro spotkanie redakcji sportowej i kółko historyczne, więc wypadałoby się zjawić. :) Nie będę was już zanudzać tym postem, więc kończę :D

A jak tam u was? Co porabiacie? :))

7 komentarzy :

  1. Ja też już od prawie tygodnia siedzę w domu bo jestem chora. A w do datku ta brzydka pogoda, koszmar.

    Monika13

    OdpowiedzUsuń
  2. P.S. Kiedy będzie mowy kalendarz?

    Monika13

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowiej i pisz! :D U mnie to co zawsze w szkole- czyli masa odpałów xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowiej!
    U mnie duuużo nauki. A tak jak zwykle, tyle, że mam dosyć naszej klasowej Trójcy, a zwłaszcza Trzebiata... Ja chyba zwariuję z nimi... :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlaczego nie dodajecie postów z winx, wchodzę na ten blog, by zobaczyć arty, jakieś pozy z transformacji, poczytać o nowinkach, czy zerknąć na opowiadania lub screeny a ostatnio czytam tylko o tym, że zacina wam się internet, jesteście chore albo o tym co było na waszej wycieczce, a i jeszcze o tym, że zastanawiacie się nad odejściem z bloga ( mam wrażenie że to ostatnie piszecie tylko po to aby każdy pisał wam jakie jesteście wspaniałe i cudowne dodajecie posty) kiedyś na tym blogu robiłyście jakieś głosowania, np. Na najlepszą winx a teraz nie ma tu nic. Rozumiem, że skończył się 6 sezon i nie możecie już pisać o tym że pojawił się nowy odcinek, ale to jest blog o winx, o ile się nie mylę to nazywa się "odlotowewinx..." a ostatnio o winx nie ma tu NIC. Myślałam nawet ostatnio czy nie polecić tego bloga przyjaciółkom, ale teraz nie mam po co bo się tylko zanudzą, tak jak ja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yhym.. może INNI chcą trochę poczytać o tym co u nas jest, jak się czujemy itp. Jeśli masz takie wrażenie, że mamy chęć odchodzenia z bloga, to się mylisz. Po co mamy pisać o odejściu tylko po to, żeby nas chwalono i pisano miłe słówka? Sorry, ale takie to my nie jesteśmy. Nie chodzi tu tylko o zakończenie 6 sezonu, ani o jego odcinkach, tylko chodzi tu ogółem o nowości. Jeśli nie ma postów o artach i nowościach to nie myśl od razu, że jesteśmy jakimiś leniami i nie obchodzą nas inni. Brak nowości = brak postów, trudno załapać? Jakby było coś nowego, to byśmy to od razu dodały. Jeśli nie masz po co wchodzić na tego bloga, to po prostu nie wchodź, ktoś ci każe czy co? Łaski nam nie zrobisz jeśli polecisz go przyjaciółkom, owszem, jeśli polecisz będziemy wdzięczne, ale czego ty się spodziewasz? Że jak polecisz, to będziemy o tobie pisać i cię chwalić za ten jeden czyn? Piszemy, że jesteśmy chore lub nie mamy internetu, żeby wyprzedzić pytania typu "Dlaczego nie piszesz na blogu?" bo ludzie czytający posty martwią się o nas. Trudno załapać? A jeśli chcesz więcej pisać takie komentarze, to lepiej sobie odpuść, bo aż jest mi cię żal, że musisz się tak męczyć :)

      P.S. Pozdrów swoje przyjaciółeczki, myślę że są mądrzejsze od ciebie :)) Miłego dnia życzę :)

      Usuń
  6. ja też jestem chora :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze.