Menu

.

niedziela, 21 września 2014

Ja się zabiję -.-

No więc mój internet doprowadza mnie do szału. Dzisiaj tata zadzwonił to tego kolesia i okazało się, że takie ustrojstwo na dachu się zepsuło i się ruter jakby cały czas resetuję. Raz jest a za 5 minut go nie ma. Na szczęście już w następnym tygodniu będzie lepiej, bo kupi te wszystkie potrzebne sprzęty i miejmy nadzieję, że wszytko będzie już okey i, że nie będę miała ochoty wywalić rutera przez okno :D No, więc już kończę bo w każdej chwili może się rozłączyć internet :(
Ps. Ogląda ktoś mecz? POLSKA DO BOJU!!!!




3 komentarze :

  1. Ja oczywiście oglądałam )później jeszcze te rozdanie nagród itd).Bardzo ciesze się że POLSKA WYGRAŁA!Siedziałam z moją siostrą przed TV aż do.... 23:30. Florcia_08

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też oglądałam .Polsat buuuuuuuu.Speksi lubisz siatkówkę?
    Edyta Alfi

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też oglądałam do końca. A najlepsze jest to że dzisiaj na polskim i matmie gadaliśmy o siatce a na w-f graliśmy w siate i graliśmy tak jak na mistrzostwach Polska v.s Brazylia :-D
    Zuzupet175

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze.