Menu

.

niedziela, 29 marca 2015

2 Urodziny Bloga!

Hej! Tak, to już dziś! 29 Marca - czyli data założenia bloga. Dziś mijają już dwa lata od tam tego wydarzenia. Z tej okazji już po raz drugi przygotowałam dla was tzw. "tydzień z blogiem". W każdy dzień odbędzie się jakaś gra/zabawa typu: rebus, Quizy itp. za które będzie się zbierać odpowiednie punkty. Wypełnione prace będziecie mi wysyłać na gmail: bloomcia01@gmail.com
Po zsumowaniu punktów z wszystkich kategorii ogłoszę zwycięzców, którzy będą mogli otrzymać nagrodę jaką chcą bądź standardowy zestaw nagród, czyli to co w tamtym roku.
W ostatnim dniu tygodnia z blogiem zostanie ogłoszony konkurs na adminkę, na blogu pojawi się nowy wygląd + OC i kolejne, już ostatnie radio. Do wyboru adminek przyczynią się punkty uzyskane z pozostałych konkurencji urodzinowych. 
Jeżeli będziecie mi wysyłać swoje prace z różnych konkurencji np. gdy będzie konkurencja krzyżówki, przy wysyłaniu mi już wypełnionych krzyżówek zatytułujcie maila "krzyżówki" aby łatwiej było rozpoznać co mi wysyłacie. W przeciwnym razie wszytsko się zagmatwa. 
Gdyby coś było nie jasne - pytajcie śmiało ;)  

~Jola Nimfea

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękujemy za wszystkie komentarze.