Menu

.

niedziela, 29 marca 2015

Quiz na 100 pytań!

Pierwszą "konkurencją" w tygodniu z blogiem jest oczywiście Quiz na 100 pytań. 
Większość z was pewnie wie o co chodzi, lecz dla tych którzy są tutaj pierwszy raz objaśnię zasady: 
W Quizie znajduję się 100 pytań. za poprawną odpowiedź otrzymujecie 10 pnkt. czyli w sumie za sam Quiz możecie otrzymać 1000 pnkt. 
W Quizie można wziąć udział tylko raz. Na końcu pojawią się formularz, który trzeba wypełnić.


Należy podaj swój nick itp. Prosiłabym abyście podawali swoje nicki z bloggera, tak abym mogła was rozpoznać żeby zsumować punkty z Quizu z punktami z innych konkurencji. 
W drugim oknie czyli " Możesz jeszcze napisać coś co potwierdzi osobie która założyła Quiz..." 
Możecie mi podać swoje gmaile itp. tak abym was lepiej zidentyfikowała. Uwierzcie w tamtym roku było trudno domyślić się kim jest dana osoba... Jeżeli będę miała mało informacji i kogoś nie zidentyfikuje automatycznie dana osoba jest dyskwalifikowana. 

Tego ostatniego nie musicie pisać. 
Aby przejść do Quizu musicie kliknąć link " Weź udział w Quizie na 100 pytań"
Okno z Quizem wyświetli się wtedy u góry posta. Można je przesuwać jak wam się podoba...

Mam nadzieję, ze wszystko am wyjaśniłam, jeżeli czegoś nie rozumiecie - piszcie w komentarzach. 
A teraz przejdźmy do Quizu.  





Weź udział w Quzie na 100 pytań ! 




Powodzenia!

9 komentarzy :

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam pytanie czy trzeba ściagnać to i wypisac tylko w tych trzech rubrykach?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanir czy powimnam sciagnąć to i wpusać odpowiedzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Aby wziąć udział w Quizie wystarczy kliknąć na link na dole posta "weź udział w Quizie na 100 pytań"

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. A może sople zwisające z góry troche "najechały" na link? Przesuń trochę stronę suwakiem w dół, a jeśli nie o to chodzi to może po prostu nie zauważyłaś okna Quizu? Po kliknięciu w link wyświetla sie na górze posta. Jeśli nie to to już nwm. U mn jest ok i u kilku innych osób także, wiec może to problem z twoim rodzajem przeglądarki lub komputera.

      Usuń
  5. O kurcze xD, cofam zdanie. NIE AKCEPTUJ TEGO I TEGO WCZEŚNIEJSZEGO XDD Zobaczyłem 100 pytań i od razu przypomniały mi się moje, które przygotowałem rok temu ;P Sory za to xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze.