Menu

.

wtorek, 15 kwietnia 2014

Kolejne screeny

Pojawiły się kolejne screeny z nowego filmu Winx Club Il Mistero degli Abissi: 
http://cs606421.vk.me/v606421053/542d/Ewi9L_vzqH0.jpg 
http://cs617927.vk.me/v617927014/5699/2gxGEflT04I.jpg  
Wg mnie Winx wypadają słabo w porównaniu do poprzednich filmów. Mam nadzieję, że jednakże w całości filmu wypadną lepiej, bo jak teraz na to patrze to ręce mi opadają.  Twarze w ogóle nie podobne do naszych Winx. Pierwszy screen jeszcze ujdzie,a le drugi... masakra! 
Porównajcie sb tamte screeny z tym z Magicznej Przygody: 
Sami przyznacie, że różnica jest ogromna! 
Co o tym myślicie? Bardziej podobają wam się Winx z nowego filmu czy ze starego? 

9 komentarzy :

  1. ze starego są o wiele lepsze

    OdpowiedzUsuń
  2. Winx ze starego filmu są lepsze, podobniejsze. Nie podobają mi się te screeny z nowego filmu!
    :(

    OdpowiedzUsuń
  3. zgadzam się , ze starego jest o wieeeleee lepsze

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej ale to jest film do 5 ezonu, tego z oceanami i Sirenix, a ciuchy mają z 6 sezonu? Coś tu nie jest halo ;c

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem starsze są lepsze ale gdyby postacie były cały czas takie same to by szybko się znudziły.Fakt ten film jest trochę inny ale nie oznacza że gorszy, jak dla mnie jest to odmiana do której można się przyzwyczaić a nawet polubić:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie to jest najgłupsze. Dlaczego zrobili taką brzydką jakość HD? O wiele lepsza jakość itd. jest w starych filmach Winx, a ten nowy to po prostu przeraża. Czemu nie zrobią tej samej jak np. w Magicznej Przygodzie. Nie wiem czy uda mi się oglądać ten film, jak będzie aż taki brzydki obraz...

    I'm Winxers

    OdpowiedzUsuń
  7. ze starego.
    A kiedy będzie ten nowy film?

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze.